„Vloni byly rok staré vozy, zvláště ty naše, podivně pomalé. Předloni se staré vozy probíjely do popředí, vloni ne. Nemyslím si, že by naši jezdci v těchto strojích byli pomalí,“ diví se Haug. Statistika mu dává zapravdu. Staré vozy měly navrch v kvalifikaci pouze za nevyzpytatelných podmínek. Mike Rockenfeller a Gary Paffett na promočeném Nürburgringu získali pro své značky nejlepší umístění za celý rok.
Jarvis vloni patřil mezi nejsilnější jezdce Audi s rok starým vozem...
„Vloni jsme nedokázali získat rozumné vysvětlení toho, proč byly rok staré vozy tak pomalé. Předloni získal Paul di Resta v prvním závodu sezony s rok starým autem 3. místo. To v roce 2008 žádný jezdec se starým autem nezvládl. Nanejvýš jsme mohli se starým autem pomýšlet na TOP8, ale to jen za předpokladu, že nějaký jezdec s aktuálním vozem vypadl,“ pokračuje Haug.
... jeho protějškem u Mercedesu byl Paffett.
„Všecko toto bude v letošním roce lepší. Mercedes si na tom dal záležet. I za normálního stavu bude moci pomýšlet na slušný výsledek více jezdců. Dokážu si představit, že nějaký z mladíků překvapí, speciálně při dešti. Je zde hodně potencionálních vítězů,“ zakončil Haug.