Univerzál: Honda Deauville NT700V

Martin Juřička, 10. června 2008, 09:11 Google+

Motocyklů, které by se hodily na sportovní jízdu, do města, na vyjížďky ve dvou, no v podstatě kamkoliv není mnoho. Přesto jeden z mála univerzálu existuje v podobě NTV700V Deauville.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Honda

Sdílejte článek

Historie tohoto modelu se začala psát v roce 1998, kdy se na trhu objevila NT650V. Jednalo se o dvouválec do V pod úhlem 52°. Od té doby se rok co rok přidávaly na motocykl nejrůznější doplňky až se z objemu 650 stal objem 680, který je přesnějším vyjádřením sedmistovky. Již v počátku byly na motocyklu boční kufry integrované v konstrukci motocyklu, které dělají tento typ jedinečným. V roce 2002 došlo k obměně i této části a byly navýšeny objemy o cca 3 - 4 litry na každém kufru.

V roce 2007 přišla razantnější změna ve zvýšení výkonu a objemu na 680 ccm (dvou-válec do V 52°, vodou chlazený), motor je s  elektronickým vstřikováním,  kardan, který je téměř bezúdržbový a vydrží i drsnější zacházení, možnost varianty s ABS,  zvýšení objemu nádrže o 1 litr, další zvýšení objemu bočních kufrů, nová konstrukce sedadla pro jezdce i spolujezdce, širší přední kapotáž pro zlepšení aerodynamiky a většího krytí posádky spolu s novým dvou-polohovým větrným štítkem.

Verze pro letošní rok měla již jen málo změn ale nejvýznamnější byla změna větrného štítku, který měl 5 poloh nastavení, což je v podstatě celopolohovací zařízení. Honda také vybavila motocykl řadou systémů jako HISS - což je ochrana startování speciálními kódovanými klíči, které by měly zabránit odcizení, PGM FI - počítačový systém využívající předdefinované mapy, udržuje vysoký výkon a citlivou výkonnost za všech podmínek, HECS3 - systém udržuje optimální směšovací poměr vzduch/palivo pro co nejvíce efektivní katalytickou redukci emisí ve výfukových plynech, C-ABS - optimalizuje vyvážení přední a zadní brzdné kontroly při současném rušení skluzu kola za různorodých jízdních podmínek.

Cena se u tohoto modelu pohybuje od 235 000,- Kč. Jde samozřejěm o začínající cenu, protože především u tohoto modelu lze získat spoustu doplňků.

Technické parametry
Motor - kapalinou chlazený, 4-taktní dvouválec s 8ventil, SOHC 52°
Objem - 680 ccm
Vrtání x zdvih - 81 x 66 mm
Kompresní poměr - 10:1
Max. výkon - 48,3 kW/8000 ot./min.
Max. točivý moment - 66,2 Nm/ 6500 ot./min.
Kapacita oleje - 3,2 litru
Nádrž - 19,7 litrů
Starter - elektrický
Baterie - 12V/14AH
Rám - ocelový dvojitý
Váha s náplněmi - 257 kg
Pneu přední - 120/70-ZR17 (58W)
Pneu zadní - 150/70-ZR17 (69W)
Brzda přední - 296 x 4,5 mm dvojitý hydraulický kotouč 2 x 3pístky
Brzda zadní - 276 x 6 mm jeden kotouč s dvoupístky
Cena - 235 000,- Kč

Bazarová cena
rv. 1997 cca 80 000,- Kč
rv. 2004 cca 100 000 - 120 000,- Kč
rv. 2006 cca 180 000 - 200 000,- Kč

Vytisknout

Diskuze: Univerzál: Honda Deauville NT700V

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Poslední představení Audi R10 TDI? - anotační foto

Poslední představení Audi R10 TDI?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud