Bortolotti sice tentokrát nestartoval z pole position, ale byl to právě Ital, který dominoval úvodnímu stintu tříhodinovky, během kterého se vzdálil nejbližším soupeřům na rozdíl šesti sekund. Tuto výhodu však smazala safety car fáze, po které následovaly první zastávky v boxech.
Bortolottiho vystřídal jeho krajan Caldarelli, který se sice propadl za Mortaru, jenž hájí barvy francouzského týmu AKKA-ASP, nicméně měl rychlost na to, aby vybojoval zpět vedení v závodění. Caldarelli byl však netrpělivý a místo toho, aby vybojoval první místo, propadl se na třetí příčku za Jimmyho Erikssona.
K třetímu pitstopu vjížděly všechny tři vozy současně, nicméně nejvíce vydělalo na zastávce v boxech zelené Lamborghini týmu Grasser Racing, do kterého tentokrát usedl Christian Engelhart.
Němec si dokázal vytvořit náskok na druhého Marciella, před kterého se navíc dvacet minut před koncem dostal Max Buhk a brzy začal dotírat i na Engelharta.
Tomu však pomohl hustý provoz a Buhk se tak musel před závěrečným tlakem stáhnout. Engelhart však závěrečným útokům svého krajana odolal a společně s Caldarellim a Bortolottim oslavil další vítězství rakouského týmu.
Druhý tedy skončil tým HTP Motorsport a i na třetím místě skončila posádka s vozem Mercedes. Přesněji Mortara, Marciello a Meadows.
Sympatický výkon zaznamenal i tým SMP Racing, jehož posádka Shaytar-Rigon-Molina dojela jako čtvrtá.
Závod bohužel nedokončil český tým ISR Racing. Posádka Stippler, Salaquarda, Schmid doplatila na poruchu alternátoru.
Blancpain GT Series bude pokračovat sprinty první červnový víkend v belgickém Zolderu.