V Milwaukee se mu v minulosti také dost dařilo. V roce 1997 zde zajel rekordní Pole a v letech 2000 a 2003 skončil na pódiovém umístění.
Kanaďan opět ve středu dokázal, že tento 1,032 mílový ovál dokáže jezdit hodně rychle. Dokonce tak rychle, že na něj neměl vůbec úřadující mistr Champ car Paul Tracy. Carpentier zajel čas 20,86s. Jeho čas byl rychlejší také než oficiální čas vítěze posledních 4 Pole-position.
”Jsem opravdu velmi spokojený s našimi výsledky z posledních dvou testů /Portland a Milwaukee). Zdejší trať mám hodně v oblibě. Nastavení křídel, které jsem tu měl, mi hodně vyhovovalo. Útočit na trait lze jen, když vám auto neklouže. Chování auta v zatáčce cítíte, proto můžete jet co nejvíc tvrdě.”
Carpentier vedlo trio jezdců, než za teplého počasí prolomil hranici 20 sekund. Konec testů však byl pod mraky a teploty se snižovaly.
Ryan Hunter Reay s vozem týmu Herdez Competition a vítěz Pole-position (Milwaukee) v roce 2003 Alex Tagliani s vozem týmu Rocketsports zajeli take pod 21 sekund. Hunter-Reay zastavil stopky s časem 20,93s a Tagliani 20,98s.
Dalším jezdcem v pořadí byl Bruno Junqueira s vozem týmu Newman/Haas Racing s časem 21,00s a za ním dojel Paul Tracy druhý jezdec Fosythe Championships Racing, jenž útočil na špici s časem 21,12s.
Testů se zúčastnili čtyři nováčci. Tři z nich jeli na oválu vůbec poprvé. Jediný Justin Wilson měl již s testy na ovále nějaké zkušenosti, když testoval pro Newman/Haas Racing testoval v Homestead již v roce 2002. Dlouhý Brit, jak se mu říká, zdolal ovál v Milwaukee za 21,39s, což mu stačilo 7. pozici.
”Jelo se mi dobře, tým odvedl dobrou práci,” řekl Wilson. ”Vše je o tom, abych našel správnou cestu a take důvěru v sama sebe.” ”Po použití nových pneumatic jsem se zlepšil o půl sekundy. Pak jsem se vrátil na starší pneumatiky a mohl jsem se soustředit v hledání správně stopy. Poté jsem opět přezul na nové pneumatiky a trochu se opět zlepšil.”
Týmy se zde připravovaly na závod, jenž se zde pojede od 3. do 5. června 2004. Závod se pojede v noci, tedy za umělého osvětlení.