Závod pořádá společnost Northlands patřící městu Edmonton. Northlands organizuje více než 2 500 kulturních i sportovních akcí města. Na závod roku 2008 Northlands operovalo s rozpočtem 15 milionů dolarů, o rok později s 12,1 milionů, přesto dospěly závody k téměř 10 milionové ztrátě.
A kdo deficit nakonec zaplatí? Samozřejmě daňový poplatníci, to se jim ale samozřejmě nelíbí. Všichni by preferovali soukromého investora, jenž by ztrátu doplácel z vlastních zdrojů. Vzniká tak otázka, zdali se bude v roce 2011 závod konat. Smlouva totiž končí rokem 2010 a investoři se v současné ekonomické situaci nehrnou.
Podnik Rexall Edmonton Indy na sebe nevydělává. Je sice pravda, že ostatní okruhy jsou na tom vesměs podobně, ale v Edmontonu je situace o to horší, peníze jdou z městské kasy. Občané nechtějí, aby město platilo závod. Po vzoru rčení „z cizího krev neteče“, si přejí, aby pořádání zaštítil soukromý sektor.
Jak už bývá zvykem, rozdělily se názory lidí do dvou skupin. Jedna závod nechce, druhá lobuje za pokračování v již pětileté tradici.
Podle ředitele marketingové společnosti Seana Collinse, je finanční ztráta výsledkem špatného marketingu. Závod by bylo podle něj výdělečný, pokud by se peníze investovaly do vhodných oblastí. Zmiňuje především reklamu a stavbu stálých tribun namísto každoročního drahého pronájmu. Přestože oficiální čísla návštěvnosti nejsou k dispozici, Collins tvrdí, že o závodním víkendu navštíví okruh 170 000 až 200 000 lidí, což je v porovnání s jiným závody velké množství.
Jak dopadne budoucnost jediného letištního okruhu v kalendáři IndyCar ukáže čas. Nicméně Northlands pravděpodobně smlouvu s IndyCar neprodlouží a pokud se nenajde jiný investor, podnik Rexall Edmonton Indy zmizí.