Druhé místo získal Lamy a Gardel s Ferrari F575 (Larbre) a třetí nakonec skončili Biagi a Babini s Maserati stáje Vitaphone. Jejich sesterský vůz začal závod nadějně, ale pro poruchu převodovky musel odstoupit. Čtvrté místo a důležité body pro sebe získala posádka Bertolini / Wendlinger s dalším Maserati (JMB). První čtyři vozy dojely v rozestupu 54 vteřin a na stupně vítězů vystoupily posádky pilotující tři různé značky.
Ve třídě GT2 se dá v tuto chvíli sázet snad jen na jeden ze dvojice vozů týmu Gruppe M. I v Imole se zdálo, že jejich posádky jedou s úplně jinými Porsche, než zbývající týmy této kategorie. Lieb / Rockenfeller na vítěze kvalifikace nestačili ani v závodě a Collard se Sugdenem se radovali z dnešního vítězství. Třetí místo získala posádka Kaufmann / Moro, kteří však ztratili na vítěze třídy 6 kol!
Imola, závod
1. GT1 Longin/Kumpen/Hezemans Corvette C5R 3:01:40.505
2. GT1 Lamy/Gardel Ferrari 550 Maranello +19.264
3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +24.005
4. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +53.757
5. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 + 1 kolo
6. GT1 Melo/Belloc Ferrari 575 Maranello GTC + 3 kola
7. GT2 Collard/Sugden Porsche 996 GT3 RSR + 3 kola
8. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR + 3 kola
9. G2 Balfe/Derbyshire Mosler MT900R + 8 kol
10. GT1 Casoni/Varini/Panzavuota Saleen S7 R + 9 kol
11. GT2 Kaufmann/Moro Porsche 996 GT3 RSR + 9 kol
12. GT2 Ried/Ried Porsche 996 GT3 RS + 9 kol
13. GT2 Moccia/Busnelli Porsche 996 GT3 RSR + 10 kol
14. GT2 Vonka/Amaduzzi/Castro Porsche 996 GT3 RS + 11 kol
Foto: DPPI/FIA GT
Komerční sdělení