Pierre Fillon, předseda Automobil Club de l´Ouest: „Zpráva o ukončení působení Audi ve vytrvalostním mistrovství WEC vyvolala velké emoce. I když jsme se na podobnou zprávu předem připravovali, přes to je nám to velmi líto. Vždyť Audi se stalo vůdčí postavou soudobých vytrvalostních závodů. Od svého příchodu do Le Mans v roce 1999 zanechala tato německá značka v dějinách nejen tohoto závodu, ale i celého vytrvalostního motorsportu představovaného v poslední době WEC, velmi silnou stopu. Značka Audi nebyla jen jeden ze soupeřů, ale byla také jedním z hybatelů rozvoje tohoto seriálu a má velkou zásluhu na ohromném nárůstu popularity vytrvalostních závodů po celém světě.
ACO a FIA se snaží nést náklady na uspořádání seriálu vytrvalostních závodů v maximální možné míře na svých bedrech. Kromě toho se obě organizace snaží nastavit jasná pravidla pro budoucí směrování celé série a zajištění její kontinuity a zároveň nabídnout tu nejlepší možnou platformu pro uplatnění nových technologií v souvislosti s příchodem alternativních pohonů pro automobily zítřka. Hybridní technologie a elektromotory jsou již nedílnou součástí našeho každodenního života i v rámci vytrvalostních závodů. Připravované změny technických regulí směrem k využití vodíkových palivových článků jsou dalším důkazem našeho směrování v této nové éře.
Oceňujeme práci a úsilí, které Audi Sport Team Joest odvedl na poli vytrvalostních závodů, velký podíl na tom má hlavně Dr. Wolfgang Ullrich. Audi končí svou etapu v rámci WEC, ale jiní výrobci již klepou na naše dveře. Končí éra Audi, ale s ní nekončí vytrvalostní závody. Zvu všechny fanoušky a příznivce motorsportu na nadcházející závod WEC do čínské Šanghaje a samozřejmě i na poslední letošní závod v Bahrajnu a také na nadcházející sezónu 2017, jejíž největší událostí samozřejmě opět bude 24 hodin Le Mans.“
Gérard Neveu, generální ředitel FIA World Endurance Championship: „Chápeme toto rozhodnutí, i když je nám velmi líto odchodu jedné z hlavních značek našeho seriálu. Audi se ve vytrvalostních závodech angažovalo více než 15 let a posledních 5 let bylo nedílnou součástí WEC. Myslíme hlavně na členy týmu Audi Sport Team Joest, na jezdce, inženýry, mechaniky a ostatní členy týmu, pro které je toto rozhodnutí velmi bolestivé. Zároveň jim vyjadřujeme svůj obdiv a poděkování za jejich mimořádné sportovní výkony, kterých ve WEC dosáhli od roku 2012.
World Endurance Championship se skládá z 32 závodních vozů, 20 týmů, 4 kategorií a 6 továrních týmů. Příští týden se v Šanghaji utkají Porsche a Toyota o titul v kategorii LMP1 a stejně tak budou bojovat Ferrari a Aston Martin o titul v LMGTE. Jedna značka skončí a jiná přichází, takový je život v šampionátu.“