Sportovní TV kanál Eurosport se dohodl se společností Infront Sports & Media, která v mediální oblasti zastupuje promotéra WEC - společnost Automobile Club de l´Ouest (ACO) na dlouhodobé spolupráci v oblasti distribuce přímého přenosu z jednotlivých závodů WEC. Tato spolupráce je dohodnuta pro období následujících 4 let. Počínaje rokem 2017 budou přímé přenosy k dispozici nejen na TV kanále Eurosport, ale současně i na digitální platformě Eurosport Player, která kromě klasického přenosu nabídne i různé další volby, například obrazy z kamer ve vozidlech, záběry z boxů jednotlivých týmů apod.
Peter Hutton, generální ředitel TV Eurosport, tuto událost okomentoval takto: „Fanoušci motorsportu jsou velmi zaujatí sledováním závodů, je to divácká skupina, která v průběhu přenosů zůstává u obrazovek po celý vysílací čas. Jsme velice rádi, že kromě již klasického přenosu z Le Mans můžeme rozšířit svou nabídku i o přenosy z ostatních vytrvalostních závodů. Těší nás, že v následujících 4 letech jim můžeme poskytnout bližší pohledy na tuto unikátní světovou vytrvalostní sérii.“
Pierre Fillon, předseda Automobile Club de l´Ouest, se vyjádřil: „Jsme velmi rádi, že jsme s Eurosportem prodloužili spolupráci ohledně přenosu ze závodu v Le Mans o další 4 roky. Velice nás těší i rozšíření této spolupráce na všechny ostatní závody World Endurance Championship. Partnerům našeho seriálu jsme slíbili rozšíření mediální podpory a tento svůj slib tímto aktem plníme. Tato naše nová dohoda dokazuje naše odhodlání rozšířit vysílání přenosů nejen z našeho největšího závodu 24 H Le Mans, ale i ze všech ostatních závodů a nabídnout tak větší možnosti sledovat náš šampionát divákům v Evropě a Asijsko-pacifické oblasti.“
Gérard Neveu, generální ředitel FIA-WEC, jej doplnil: „Oznámení o prodloužení a zároveň rozšíření přenosů z World Endurance Championship je skvělá zpráva pro všechny motoristické fanoušky a speciálně pro ty, kteří sledují vytrvalostní závody. TV vysílání není omezeno hranicemi jednotlivých států a díky tomu umožní sledovat dění na dráze a prožívat vzrušení ze závodů WEC diváků po celém světě. Umožní nám to také oslovit miliony nových lidí a ukázat jim atraktivitu našich závodů a věřím, že tím získáme i mnoho nových fanoušků vytrvalostních závodů.“