Startovní rošt je dán kombinací tří volných tréninků. Kvalifikace byla nahrazena tímto řešením, rozhodující byla tak rychlost každého člena týmu.
Z nejvýhodnější pozice bude startovat Audi R8 týmu ADT Champion s číslem 1, které pilotuje trojice Lehto / Werner / Kristensen. Jejich týmoví kolegové Biela / Pirro / McNish ztratili 3 desetiny vteřiny.
„Mohli jsme být ještě rychlejší, počítali jsme s kvalifikací. Dráha byla hodně špinavá a kluzká,“ prohlásil JJ Lehto.
Druhou řadu tvoří obě Loly týmu Dyson Racing, které jsou ve startovním poli jedinými konkurenty vozům Audi ve třídě LMP1.
Nejrychlejší z LMP2 je další Lola, tentokrát týmu Intersport Racing, která porazila v trénincích oba Courage.
Třída GT1 se těší velkému zájmu, ale drama se zatím nekonalo. Roli favorita splnil domácí tovární tým Corvette Racing. Celkově patří zbrusu novým vozům C6-R osmá a devátá pozice. Vozům Aston Martin pak 13. a 14. pozice, když byl překvapivě rychlejší i soukromý vůz Saleen týmu ACEMCO Motorsport. Maserati startuje až z 19. místa.
Ve třídě GT2 bylo nejrychlejší opět Porsche stáje Petersen Motorsports/White Lightning.
Startovní rošt, Sebring 2005
1. JJ Lehto/Werner/Kristensen Audi R8 (P1), 1:49.723
2. Biela/Pirro/McNish Audi R8 (P1), 1:50.055
3. Dyson/Smith Lola EX257 AER (P1), 1:50.249
4. Weaver/Leitzinger/Wallace Lola EX257 AER (P1), 1:51.35
5. Field/Dayton/Fisken Lola B05/40/AER (P2), 1:51.752
6. James/McMurry/Bucknum Courage C-65 (P2), 1:54.669
7. Bennett/Mitchell/Primat Courage C-65 Judd (P2), 1:55.986
8. Gavin/Beretta/Magnussen Corvette C6-R (GT1), 1:57.347
9. Fellows/O'Connell/Papis, Italy; Corvette C6-R (GT1), 1:57.686
10. Lewis/Drissi/Willman Riley & Scott MRK IIIC (P1), 1:57.841
Foto: ALMS