Nürburgring: Toyota vystrkuje růžky

iM1, 23. července 2016, 12:44 Google+

Ve třetím volném tréninku se na čelo tlačí Toyota. V polovině tréninku patří nejrychlejší čas vozu Toyota TS050 Hybrid #5. V poslední části jej překonává vůz Porsche 919 Hybrid #1.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tovární vůz Toyota TS050 Hybrid posádky Nakajima / Davidson / Buemi ztratil v Le Mans 2016 vítězství doslova v posledních minutách

Tovární vůz Toyota TS050 Hybrid posádky Nakajima / Davidson / Buemi ztratil v Le Mans 2016 vítězství doslova v posledních minutách | foto: Toyota Motorsport GmbH

Sdílejte článek

Sobotní dopolední jízdy se vždy nesou v duchu finálního ladění techniky na kvalifikaci. Všechny týmy s napětím očekávají, zda se jim podařilo trefit ten správný set-up vozu. Jezdci se snaží zapamatovat každý milimetr trati, protože jakékoliv sebemenší zaváhání v kvalifikaci může znamenat horší pozici na startu závodu. Avšak kartami mírně míchá zavlažení trati, které má na svědomí zdejší někdy vrtošivé počasí. 

LMP1

1. Porsche 919 Hybrid #1                       1:41,002     -

2. Toyota TS050 Hybrid #5                     1:41,293   -0,291

3. Audi R18 e-tron quattro #8                  1:41,542   -0,249

4. Audi R18 e-tron quattro #7                  1:41,999   -0,457

5. Porsche 919 Hybrid #2                        1:42,239   -0,240

6. Toyota TS050 Hybrid #6                      1:42,309   -0,070

7. Rebellion Racing R-One AER #13       1:46,901   -4,592

8. Rebellion Racing R-One AER #12       1:47,323   -0,414

9. ByKolles Racing CLM P1/01 AER #4   1:47,632   -0,309

Vůz Toyota #5 se v polovině tréninku usadil na čele a soupeřům se nedařilo jeho čas pokořit. Až v poslední desetiminutovce se do čela propracovalo Porsche #1, které tímto výkonem kompletuje pomyslný hattrick německé stáje ve volných trénincích na Nürburgringu. Třetí místo patří stáji Audi, konkrétně vozu #8. ByKolles tentokrát končí 3 desetiny sec.  za oběma „Rebely“.

LMP2

1.  G-Drive Racing Oreca 05 #26                         1:50,260 (- 2,628)

2.  Manor Oreca 05 #44                                        1:50,983 -0,723

3.  Baxi DC Racing Alpine A460 #35                    1:51,246  -0,263

4.  Signatech Alpine A460 #36                              1:51,387  -0,141

5.  Manor Oreca 05 #45                                         1:51,597 -0,210

6.  SMP Racing BR01 #37                                     1:51,968  -0,371

7.  RGR Sport Ligier JS P2 #43                             1:52,088  -0,120

8.  Extreme Speed Motorsport Ligier JS P2 #30    1:52,298  -0,210

9.  Strakka Racing Gibson 015S #42                     1:52,537  -0,239

10. SMP Racing BR01 #27                                    1.52,700  -0,163

11. Extreme Speed Motorsport Ligier JS P2 #31   1:53,141  -0,441

René Rast je na domácí trati neporazitelný a tým G-Drive získává nejrychlejší čas také ve 3. tréninku. Na dalším pořadí se proti předešlým jízdám opět míchá pořadí. Manor se vrací na 2. místo, Baxi každým tréninkem stoupá pořadím, naopak Strakka se propadá.

LMGTE Pro

1. AF Corsa Ferrari 488 GTE #51                             1:57,145 (-4,004)

2. AF Corsa Ferrari 488 GTE #71                             1:57,365 -0,220

3. Chip Ganassi Racing Ford GT #67                       1:57,530 -0,165

4. Aston Martin Vantage V8 #97                               1:58,134 -0,604

5. Dempsey Proton Racing Porsche 911 RSR #77  1:58,371 -0,237

6. Aston Martin Vantage V8 #95                               1:58,581 -0,210

7. Chip Ganassi Racing Ford GT #66                       1:58,831  -0,250

Ferrari se usazuje na čele, zdá se, že Italové na zdejší trati nenajdou přemožitele. Naopak Ford pravděpodobně našel recept na dobrý výsledek, což potvrdil třetím místem. Otázkou ovšem zůstává vyrovnanost posádek, protože druhý vůz #66 je na posledním místě. Rozjeli se i Dempseyho hoši a posouvají se pořadím výše.

LMGTE Am

1. Abu Dhabi Proton Racing Porsche 911 RSR #88   2:00,360 (-0,529)

2. AF Corsa Ferrari F458 #83                                     2:00,926 -0,566

3. KCMG Porsche 911 RSR #78                                2:00,996  -0,070

4. Larbre Competition Corvette C7 #50                      2:01,057  -0,061

5. Aston Martin Vantage V8 #98                                 2:01,633  -0,576

6. Gulf Racing Porsche 911 RSR #86                        2:02,005  -0,372

Amatérská gétéčka vlhko zpomalilo na úroveň pátečních prvních seznamovacích časů. V sobotním dopoledni se nejlépe dařilo Porsche v barvách Abu Dhabi, vysoké tempo na trati předvádělo o další Porsche, tentokrát týmu KCMG. Vůz #78 se v obou pátečních jízdách pohyboval na chvostu, ale v sobotních jízdách mu patří pěkné 3. místo.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nürburgring: Toyota vystrkuje růžky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rast získal pro Audi zatím jediné letošní vítězství

Rast: Výkonnostní krize Audi nás nutí jít do většího rizika

Ogier si auto Mercedesu v Itálii již vyzkoušel

Sébastien Ogier, několikanásobný mistr WRC, pojede závod DTM!

Aston Martin by mohl vstoupit do DTM (ilustrační foto)

Aston Martin je spojován s možným vstupem do DTM ve spolupráci s Red Bullem a HWA

di Resta, Paul

Mercedes by mohl do DTM nasadit několikanásobného mistra WRC!

René Rast získal první vítězství sezony pro Audi

Zandvoort: Audi v neděli ukončuje zásluhou Rasta svoje čekání na vítězství

Paffett, Gary

Zandvoort: Mercedes opanoval závod se čtyřmi vozy, Paffett slaví vítězství

Daniel Juncadella (muž zcela vpravo) měl na Norisringu důvod k úsměvu

První pole position a první pódium je pro Juncadellu super motivací

Wittmann, Marco

Norisring: Wittmann vyhrál, Paffett s Glockem vzájemně kolidovali

Wittmann, Marco

Zanardi pojede s BMW v Misanu závod DTM!

Mortara, Edoardo

Norisring: Mortara pořáží v těsném duelu Paffetta o 0,6 vteřiny!

reklama
reklama

Doporučujeme

Porsche 919 Hybrid posádky Timo Bernhard / Brendon Hartley / Mark Webber

Nürburgring: Porsche #1 vítězí, Porsche #2 bourá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rast: Výkonnostní krize Audi nás nutí jít do většího rizika

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud