Výborně se tak vedlo debutujícím vozům Maserati, které se po 47 letech vrátily na závodní okruhy. Bertolini / Salo skončili druzí a de Simone / Herbert třetí. Až čtvrté místo zbylo nakonec na vedoucí posádku šampionátu Gollin / Cappellari, kteří však jeli se 100 kg závaží navíc a k cestě za titulem jim toto umístění více než dostačovalo.
Bohužel ještě v úvodu kolidovali se svým týmovým kolegou Matteo Bobbim ve druhém Ferrari F550 Maranello stáje BMS Scuderia Italia, který skončil v hodinách, ale v závodu pokračoval.
Problémy vozu obhájce titulu s číslem 1 však tímto nekončily. Ve druhém stintu postihl jeho týmového kolegu Gardela defekt a ukončil svůj úsek předčasně kvůli přehřívání kokpitu. Díky narušené strategii a zastávce v boxech navíc se před ně dostalo i Ferrari týmu Care Racing.
Debut druhé novinky startovního pole již tak slavný nebyl. Lamborghini Murcielago s číslem 24 dokončilo závod se ztrátou 11 kol, což jistě nebylo to, v co Piccini a Deletraz věřili. Druhý vůz po polovině závodu pro technické problémy vzdal.
Třídu N-GT vyhrálo Porsche 996 GT3 RS dvojice Luhr / Maassen. Oba další stupně vítězů patřily posádkám vozů Porsche také. Český jezdec Vonka dovezl spolu s týmovými kolegy Degiovannim a Panzavuotou své modré Porsche na 22. místě celkově a 8. místě ve třídě.
Výsledky závodu v Imole:
1. Bartels/Alzen Saleen S7 3:01:26.346
2. Bertolini/Salo Maserati MC12 +43.143
3. Herbert/Simone Maserati MC12 +1:22.529
4. Cappellari/Gollin Ferrari 550 Maranello +1 kolo
5. Livio/Calderari/Bryner Ferrari 550 Maranello +1 kolo
6. Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello +2 kola
7. Peter/Babini Ferrari 575 M Maranello +2 kola
8. Naspetti/Morbidelli Ferrari 575 M Maranello +2 kola
9. Maassen/Luhr Porsche 996 GT3 RS +3 kola
10. Wendlinger/Melo Ferrari 575 M Maranello +3 kola
Foto: DPPI / FIA GT