Jednak se Michael sveze v seriálu, který nikdy předtím nejel a pojede s vozem, který je vzácností vidět jak na okruzích, tak i v běžném provozu. Tím vozem je klenot na kolech Zonda Pagani GT 1. Luxusní vůz již měl premiéru v loňském roce, při brněnském epilogu 2007 a do svého odstoupení pro spálenou spojku si mladý jezdec z Vysokého Mýta vůbec nevedl špatně. Po 50 minutách ostré závodní jízdy odstupoval ze třetího místa, což je jistým příslibem, že z vozu Zonda může stát solidní závodní nářadí.
V posádce s Michaelem Vorbou pojede pražský podnikatel, ředitel vydavatelství Stratosféra Antonín Herberck (* 1963). Ten již dvanáctým rokem stojí v čele jednoho z největších vydavatelství s exkluzivními časopisy v ČR. Namátkou vybírám z titulů Esquire, Cosmopolitan, Harper´s Bazar, Style, Redhot, CosmoGirl a další. V roce letošním uvede novinku - ryze mužský časopis FHM, který vychází ve více než 30-ti verzích po celém světě. Na závodních okruzích se již představil na scéně „gé téček“ zejména v roce 2005. Tehdy jezdil s vozem Ferrari 575 GTC Maranello s ex pilotem Formule 1 Andreou Monterminim z Itálie.
Mezi Michalovy největší sportovní úspěchy patří mnoho vynikajících výsledků v motokárových závodech. Svoji motokárovou kariéru završil ziskem evropského stříbra v roce 2001. Tehdy až ve finálovém závodě v Dánsku podlehl v boji o titul mistra Evropy Sebastianu Vettelovi o pouhé dva bodíky, když předtím dokázal ve dvou závodech zvítězit. Následný přechod do formulového závodění zvládl nad očekávání dobře. Se svým černo-zlatým monopostem Formule BMW dokázal držet krok se soupeři nezřídka pozdějšími piloty Formule 1 (zejména již zmíněný Vettel, Adrian Sutil a další) Vrchol přišel na nizozemském okruhu Zandvoort, když zvítězil a kompletní elita zkušenějších soupeřů znovu musela klonit hlavu a tleskat našemu jezdci
Následně se představil ve Formuli 3000 a také se poprvé svezl i v super silném Mercedesu Benz specifikace DTM a hned při své premiéře zvítězil na obou našich autodromech v Mostě i Brně v rámci mistrovství ČR.
Poslední dvě sezóny se představoval zejména v nejprestižnějším okruhovém seriálu u nás, kterým je Česká Pojišťovna Škoda Octavia Cup. V teamu ACA Autocentrála obsadil v roce 2007 celkově 5.místo, když čtyřikrát stál na „bedně“ a přispěl tak k vítězství v soutěži teamů.
Michaela Vorbu a Antonína Herbecka nyní čeká bližší seznámení s vozem, specifikacemi a změnami. Vůz prošel speciální kůrou, aby se z luxusního klenotu stal sportovní dravec. Jak se změny na voze projeví od říjnového závodu v Brně prověří ostrý test v půlce března v Monze. Posádka Rock Media racing teamu se poprvé oficiálně představí na severoitalském závodním okruhu, stejně jako ostatní posádky do letošního seriálu přihlášené. O konkrétním složení posádek lze v těchto dnech pouze spekulovat, ale mezi přihlášenými najdeme ex-piloty Formule 1 a úspěšné jezdce šampionátu FIA GT z minulých ročníků. Ryze český team je podporován jak z vlastních zdrojů (vydavatelství Stratosféra)
Co jisté je, že letošní seriál se skládá z 10-ti závodů (viz kalendář) a zajímavostí je noční závod, který se jede v sobotu 21. června 2008 na okruhu Adria Italy, 24-ti hodinový závod ve Spa. Tradičně jeden z dílů seriálu uvidí i brněnský Masarykův okruh v polovině září.