V obou trénincích na mě zbylo jen čtvrté místo, i když díky špinavé trati jsme měli časy velmi vyrovnané. V kvalifikaci byla trať již lepší, alespoň v ideální stopě, přesto moje potíže přetrvaly až do závodu. Docela vážně jsemuvažoval, že celý závod vzdám. To by ale nebylo sportovní. Nezbylo mi nic jiného, než se postavit se 4. pozicí na start a pokusit se bojovat.
Po startu jsem se chvíli držel Karla, ale později jsem se zozvěděl, že to bylo jen díky tomu, že mu to moc nejelo a klouzalo. Já ze svého stroje již víc nedostal. Po závodě jsem se ještě dlouho zotavoval, než jsem byl O.K.
Musím hodně pochválit Michala Bartoně, i když je z konkurenčního týmu, jel opravdu dobře a skvěle bojoval s Danem. Dan zase vyhrál co se dalo. Super den z pohledu Dana pro náš tým. A moje gratulace letí samozřejmně k památkářům do spisů a prachem zavátým knihám.
Karel podle mě ukázal co umí a že si ho budeme muset pořádně hlídat. Jeho stíhací jízda Michala Bartoně a boj o druhou pozici byl úchvatný. Tedy, alespoň z toho co jsem mohl občas shlédnout ze 4. pozice.
A ještě ke mě. Na závodech nesnáším beznaděj, kterou jezdec cítí, když nemůže ovlivnit situaci víc, než mu dovolí kára. ALe i to je tvář závodů.
Babča se také velmi zlepšil. Jetě kdyby vylepšil vytrvalost v závodě a bude z něj dobrý jezdec.
Foto: AUTO NEWS NETWORK