BMW sice nikoho z Audi nebo značku z Ingolstadtu samotnou přímo neobvinilo, nicméně po závodu v Německu se zástupci BMW vyjadřovali ve smyslu, že se cítí být poškozeni jednáním jezdců Audi na trati. Spengler podle svých slov "dojel s půlkou vozu".
Šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, odmítl, že se Audi úmyslně snaží pomoci Rockenfellerovi v boji o titul 'odstraňováním' Spenglera. "Myslím, že bylo zřejmé, že jezdi Audi bojovali se všemi. Máme své závodní jezdce, kteří jsou placeni za to, aby závodili nikoliv aby se svých pozic [v důsledků kontaktů] zbavovali.
Dnes [v neděli] jste mohli vidět, že bojovali velmi tvrdě ale fair se všemi Bruna nevyjímaje. Nemyslím si, že bych viděl jakýkoliv nefér manévr. Viděl jsem, co se stalo mezi Adrienem a Brunem, ale abych byl upřímný, necítím se dobře, když vidím podobné incidenty.
Molina kolidoval v Moskvě se Spenglerem, avšak podle Audi se nejedná o úmysl
Už po Moskvě jsem říkal, že si nepřeji vidět, aby někdo vyřadil jakéhokoliv uchazeče o titul ze závodu. A to se také nestalo. Na trati se vždy bojuje. Nemyslím si, že souboj s Brunem byl tvrdší, než kterýkoliv jiný souboj, ve kterém se dnes jezdci Audi ocitli."