Martin Tomczyk vyrazil do Q4 jako třetí jezdec a čas 1:40,001s už nikdo nepřekonal. Martin naposledy zvítězil v kvalifikaci na Zandvoortu v roce 2009. V první řadě ho doplní Oliver Jarvis na voze aktuální specifikace. Jarvis ztratil na jezdce týmu Phoenix 0,352s. Zajímavé je, že i Jarvis naposledy stál v první řadě na Zandvoortu v roce 2009.
Druhou řadu obsadí tovární jezdec Mercedesu, Ralf Schumacher, a mladík za volantem starší Audi A4 DTM, Edoardo Mortara. Mortara byl dokonce nejrychlejší v Q3, v níž také předvedl divoké hodiny v zatáčce Jochena Rindta. Jenže v Q4 už na boj o pole position neměl. Čtvrtá startovní pozice je stále jeho nejlepší v DTM.
Pátý byl vítěz ze Zandvoortu, Mike Rockenfeller. Spolu s továrním jezdcem Audi se do třetí řady postaví Maro Engel, pro kterého šesté místo představuje jeho nejlepší umístění v kvalifikaci v tomto roce. Engel bude stát před trojicí aktuálních aut v rukou Tima Scheidera (Audi), Garyho Paffetta a Jamieho Greena (Mercedesy).
Q2 byla zastavena červenými vlajkami v jejím průběhu, když bylo na trati až moc vody. Všem zbývajícím 14 jezdcům byl umožněn postup do prodloužené Q3.
V Q1 jsme byli svědky velmi kuriózního incidentu mezi dvěma týmovými kolegy, Mattiasem Ekströmema a Miguelem Molinou, v boxové uličce. Mattias zajížděl do boxů, jenže jeho vůz dostal aquaplaning a vyjel na trávu a poté narazil do bariéry z pneumatik. Předek jeho A4 byl poškozen. Zrovna v době, kdy se A4 DTM v barvách domácího Red Bullu odrážela od bariéry z pneumatik, ztratil nad svým vozem kontrolu Miguel Molina (i jeho A4 je v barvách Red Bullu) a narazil do bariéry z pneumatik jen o pár metrů dál.
Molina sice ještě na trať vyjel, ale poškození jeho vozu znemožnilo zajet konkurenceschopný čás. Španěl tedy do závodu odstartuje z místa 17., Ekström dokonce z místa 19., což je jeho nejhorší kvalifikační výsledek od Lausitzringu 2001.
Výsledky naleznete
zde