Oba jezdci letos hájili žluté barvy továrního týmu Suzuki v MX1 a právě značka Suzuki získala prvenství v bodování co se týče značek. V letošní sezoně k titulu měl blíže Steve Ramon, kterému k získání mistra světa stačilo skutečně málo. Na prvního Itala Philippaertse mu scházelo celých 14. bodů, což je při zisku 509 bodů Itala v sérii závodů skutečně "troška". Jenže i třetí v pořadí celkového mistrovství a tím byl právě Ken de Dycker nemohl být úplně spokojený, prototože jestliže Ramonovi scházelo 14 bodů, tak de Dyckerovi 19! V pořadí se tedy tito dva Belgičané umístili na druhém respektive třetím místě a to jistě značí o jejich kvalitách. Nehledě na to, že jim k prvnímu místu celkově chybělo opravdu málo.
Steve Ramon začal závodit od roku 1997 v třídě do 125ccm. V letech 1999 a 2000 se stal mistrem Belgie této kategorie a následující roky se již objevoval v mistrovství světa 125ccm. Rok 2003 se stal pro Ramona vynikajícím a získal titul mistra světa do 125ccm a následoval postup do MX1 kde v roce 2007 získal titul mistgra světa. Po odchodu fenomenálního Evertse to byl právě on kdo si uzmul první titul po Stefanově éře. Letos z toho bylo 2. místo v MX1!
Ken de Dycker je mladší než Ramon o pět let ale při jeho výšce 191cm a váze 85kg není na motorce k přehlédnutí. Do světa motokrosu vstoupil na jedničku když už v patnácti letech vyhrál mistrovství světa Lucemburska do 125ccm. Vloni získal páté místo v třídě MX1 a letos byl třetí!
SUZUKI 08 RM-Z450 WS
Motor: čtyřdobý, kapalinou chlazený jednoválec
Objem: 499ccm
Výkon: neudán
Rozvod: 2x OHC, 4ventily
Příprava směsi: vstřikování paliva Keihin
Mazání: polosuchá skříň
Spojka: vícelamelová Hinson/FCC
Převodovka: pětistupňová
Rám: duralový dvojitý
Přední vidlice: teleskopická Kayaba USD
Zadní pérování: Kayaba
Pneu: Pirelli
Brzdy: Nissin/Braking
Délka: 2185mm
Šířka: 830mm
Výška: 1260mm
Rozvor: 1480mm
Hmotnost: 102kg
Nádrž: 7litrů
Komerční sdělení