Edoardo Mortara musel ustát tlak od svého týmového kolegy, Garyho Paffetta. To se mu podařilo, a tak může slavit vítězství před Britem o 0,6 vteřiny. Paffettovi ale i druhé místo stačilo k tomu, aby přeskočil na čele tabulky Glocka, který dojel až na 10. příčce, a převzal vedení v šampionátu.
Mortara vedl od startu, spolu s ním startoval do závodu z první řady Philipp Eng, kterého ale v prvním kole v šikaně překonal Marco Wittmann na BMW. Eng byl jedním ze čtyř jezdců, kteří zajeli do boxů na konci prvního kola. Na čele tak vznikla skupina tvořená Mortarou, Wittmannem, Paulem di Restou a Paffettem.
Wittmann ztrácel 0,7s na konci sedmého kola, když dvojnásobný šampion DTM zamířil do boxů. O dvě kola později zajel do depa i Edoardo na Mercedesu. Paffett setrval na trati o další tři kola déle, když do boxů zajel těsně po předjetí Di Resty na trati. Brit na trati setrval dalších 10 kol, během kterých prohrál souboj s kolegou od Mercedesu, Lucasem Auerem.
Po zastávkách v boxech pořád vedl Mortara, těsně následovaný Wittmannem a Paffettem. BMW v sendviči Mercedesu dlouho nevydrželo, když 26 kol před koncem Paffett v nájezdu do zatáčky číslo 1 zaujal vnitřní stopu a proklouzl před Wittmanna. Mistr DTM z roku 2005 pak tlačil na Mortaru až do konce, ale Ital neudělal jedinou chybu a připsal si letošní druhé vítězství.
Di Resta ve druhé části závodu předvedl skvělý předjížděcí manévr na Enga a obsadil čtvrtou pozici. Eng se pak ubránil před dotírajícím Bruno Spenglerem, body si ještě připsali Auer, Daniel Juncadella (Mercedes), Joel Eriksson (BMW) a Glock. Timo předvedl na začátku závodu tvrdý souboj s Nico Müllerem z Audi, lepší pozici mu musel dokonce vracet, protože ji získal po kontaktu.
Audi zažilo nepovedený závod, když nebodovalo ani jedním autem. Robin Frijns vydržel na trati bez zastávky v boxech až do posledního kola, ale ani to mu k bodům nepomohlo. Nejlepší Audi dojela na 11. místě v rukou Jamieho Greena.
VÝSLEDKY KVALIFIKACE: ZDE
VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE