Digitální obraz je zveřejněn těsně před prvními testy skutečného vozu v jižní Anglii. Za jeho volant by měl usednout expilot F1 a současný komentátor John Watson.
Základem nového šasi není nic méně úspěšného, než legendární Ferrari F2004, se kterým italská stáj získala v roce 2004 nejen suverénní vítězství v Poháru konstruktérů formule 1, ale i titul mistra světa zásluhou Michaela Schumachera. O převaze svědčí i to, že německý jezdec spolu s týmovým kolegou Barrichellem získali v daném roce osmkrát double!
A1GP má však svoji základní koncepci, časté předjíždění ve vyrovnaném startovním poli, pro kterou bylo šasi upraveno. Redukována tak byla aerodynamická účinnost snižující přítlak dalšího vozu v závěsu. Přípravu novinky má na starosti technický ředitel John Travis a konzultantem není nikdo jiný, než konstruktér F2004 Rory Byrne.
Na přípravu a výrobu motorů Ferrari pro A1GP dohlíží další odborník na slovo vzatý, Jean Jacques His. Francouz je znám jako autor plochého desetiválce Renault s úhlem válců 111°, který měl sice nízké těžiště, ale problémy s vibracemi neumožnily využít plně jeho potenciál. Po odchodu z Renaultu pracoval His pro Maserati, vlastněné Ferrari.
Spolupráce mezi A1GP a Ferrari byla oznámena 11. října 2007 a zahrnovala čtyřletou dodávku motorů a poradenství při přípravě šasi. Oficiální představení nového monopostu nás čeká podle zakladatele A1GP Teixeiry brzy...