Pořadí po zeleného vlajce bylo Castroneves, Dixon, Manning, Franchitti a Hornish. Tento vláček těsně za sebou jedoucích vozů trval až do 30. kola, kdy se rozběhly první zastávky v boxech. Jako první opustil skupinku Manning. Další kolo ho následoval Castroneves, Franchitti a Hornish. A v tom následujícím už zbýval jen Dixon. Odbaven byl ze všech nejrychleji a díky tomu se dostal do čela skupinky. Vedení se ujal Kanaan, avšak zastávka na něj teprve čekala.
Po první sérii zastávek se tedy na čelo propracoval Dixon pronásledován Castronevesem, Franchittim, Hornishem a Manningem. V polovině závodu musel na trať vyjet podruhé pace car. V první zatáčce po cílové rovince neudržel Hornish vůz na dráze a vylétl z tratě. Cestu po trávě a štěrku zakončil lehkým škrtnutím o bariéru z pneumatik. Hornish se za pomocí traťových komisařů dostal zpátky na dráhu.
Mimo dvou jezdců (Kanaan, Sharp) se celé pole rozhodlo navštívit mechaniky. Z rušné pit lane vyrazil nejdříve Castroneves, až po něm se od mechaniků odlepil Dixon. Na ostatních místech se pořadí neměnilo.
Do čela se dostal Tony Kanaam sledován Sharpem, jehož pozici ihned po restartu ohrožoval Castroneves. Kanaan dokázal zbytku startovního pole ujíždět, jelikož měl o něco méně paliva, než konkurence. Každopádně všichni museli pro palivo ještě jednou, Kanaan pro větší množství.
Sharpa úspěšný Castronevesův manévr očividně rozhodil a během dalších dvou zatáček přišel o dvě pozice. A propad směrem vzad pokračoval…
Pětadvacet kol před cílem zajel Kanaan do boxu na poslední zastávku. Vedení se ujal Castroneves před Dixonem a Franchittim. Nicméně i oni museli pro palivo. Kanaan začal jezdit rychlé časy, avšak po pár kolech se před ním objevil Manning, který ho očividně zdržoval. Ztráta na Castronevese začala pomalu narůstat a Kanaan přicházel o vidinu prvenství.
Nejprve se v boxech objevil Castroneves a těsně za ním nechal Manninga a Kanaana. V dalším kole se na pit lane objevil Dixon a podobně jako v prvním případě dokázal vyjet před Brazilcem.
Poslední vzrušení zajišťoval vedoucí Franchitti, který v boxech ještě nebyl. Na trati kroužil o několik kol déle a postupně zvyšoval náskok. Klíčová situace nastala devět kol před koncem. Franchitti jen tankoval, pneumatiky si vyměnit nenechal. Při výjezdu byl Skot ještě první, ale rychle jedoucí Dixon se kolem něj prohnal a s náskokem dvou vteřin převzal až do cíle vedoucí pozici.
Největší kandidáti na titul Dixon-Franchitti tak dojel na prvních dvou místech a od konkurence se opět poněkud vzdálili. Dixon na své narozeniny oslavil třetí vítězství za sebou.