Darren Manning se narodil 30.4.1975 v North Yorkshire v Anglii, domov má v Londýně, ale v současné době zřejmě většinu času tráví za oceánem se svým týmem nebo na závodech ChampCar.
Začátky v Brands Hatch
Poté co strávil Manning 6 let za (mini)volantem motokár, přišla v roce 1992 šance zkusit něco většího - Brands Hatch Formula First winter series. Premiéra nedopadla vůbec špatně - první rok s formulí ho dovezl k pěknému celkovému druhému místu. To inspirovalo jeho týmového šéfa, a tak se Darren s celým týmem pro rok 1993 přestěhovali do Formule Vauxhall. Asi mu nebylo přáno zvítězit, a tak skončil celkové druhý.
Ve Formuli Vauxhall zůstal po následujicí dva roky, a nevedl si špatně. Čtrnáckrát se umístil na pódiu, získal tři pole position a zajel nový traťový rekord ve Snettertonu.
Formule 3 a Graham Hill
Po třech letech ve Formuli Vauxhall a několika úspěších již byl Darren zralý na přestup do Formule 3. V premiérovém roce 1996 skončil celkově sedmý a jeho největším úspěchem bylo vítězství v doprovodném závodě k Britské GP v Silverstone. Zároveň také získal trofej Grahama Hilla.
V britské F3 pokračoval i v letech 1997 a 1998 (pouze na několik závodů, kvůli nedostatku financí, ale znovu vyhrál závod v Silverstone).
Japonský výlet
Sezónu 1999 strávil Darren v japonské F3, kam se občas jezdci "odloží", pokud nenajdou angažmá jinde po svět. Ale dařilo se mu poměrně dobře, získal 6 vítězství, a vyhrál také důležitou GP Macaa, kterou sleduje většina bossů F1 a vybírá zde budoucí hvězdy. Podařilo se mu také vyhrát Korejskou GP a zúčastnil se úspěšného testu F1 s týmem Williams.
Návrat do Evropy a postup výše - F3000 a testování F1
Zřejmě dobré výkony v předchozím roce získali Darrenovi místo v týmu F3000 Arden International a zároveň funkci testovacího jezdce pro tým F1 BAR. Obě funkce plnil po dobu dvou let (2000-2001). V F3000 patřil do horní desítky (2000 - 8. celkově, 2001 - 6.), a i tým BAR byl s jeho schopnostmi velmi spokojen.
Nadšení z talentu opadává - Darren přestupuje do ASCAR
Po dvou letech pod branou F1, již Darren nenašel možnost pokračovat v F3000, a tak rok 2002 strávil ve voze série ASCAR (evropská obdoba NASCAR). Závody této série však nemají v Evropě takovou popularitu jako v Americe, a tak zřejmě vrcholem sezóny pro něj byla premiéra v CART, v závodě v Rockinghamu. Startoval za Team St. George, a předvedl slušný výkon, když několik kol vedl a skončil devátý.
Budoucnost v CART
Nejistá budoucnost pro rok 2003 dostala jasné obrysy teprve koncem ledna letošního roku, kdy byl Darren Manning oznámen jako jezdec týmu Walker. Přidal se tak k početné skupině nováčků, a zatím si mezi nimi vede velmi dobře. V boji o titul Nováčka roku je na druhém místě, hned za Sébastienem Bourdaisem. Ten však má k dispozici o něco lepší techniku a více sponzorských příspěvků...
Většina lidí se shoduje na tom, že Manning je po dlouhé době prvním jezdcem týmu Walker, který je na svém místě díky talentu a ne díky penězům. Darren toto postavení potvrzuje, když se každým závodem lepší a dosahuje mnohem lepších výsledků, než týmový kolega Rodolfo Lavin (za kterým stoji mexický pivovar Corona). Doufejme, že nebude muset kvůli nedostatku sponzorů odejít...
#15 Darren Manning / Walker Racing - Lausitz 2003