Dan Wheldon, čtvrtý jezdec týmu Andretti Green Racing, pokořil v úterý ráno rychlostní bariéru jen 22 minut po otevření tratě.
“Dnešek byl jen třetí den dlouhého měsíce“, prohlásil Wheldon. “Opravdu jsem o tom moc nepřemýšlel, prostě se to stalo“.
Bylo to poprvé, co Honda porazila Toyotu v nelítostném boji mezi těmato dvěma značkami.
Za Wheldonovou Hondou skončil na druhém místě jen pár dní zotavený po nehodě Gil de Ferran s vozem, který pohání motor Toyota. Za nimi skončili další jezdci Toyoty Scheckter a Dixon.
V průběhu úterního tréninku testovali Gil de Ferran a Helio Castroneves (oba Marlboro Penske Team) podvozky G Force a Dallaru.
Oba jezdci po testech pokračovali v simulaci závodu s plnými nádržemi. Penske potvrdil, že by mohli v Indy využít oba podvozky, v závislosti na tom, co bude více vyhovovat jezdcům.
”Nedělám si starosti, jaké máme jméno na voze”, Řekl majitel týmu Roger Penske.
“Spíše si dělám starosti, jaké jméno týmu bude na trofeji“.
V úterý se také na trať vrátil zranění Tony Kanaan, který utrpěl zranění závodě Twin Motegi v Japonsku. Jeho čas stačil na sedmé místo.
Trénink pokračuje i dnes (ve středu 7.5.2003), kvalifikace je plánovaná na sobotu 10.5.2003 a závod na 25.5.2003.
Shigeaki Hattori je prvním jezdcem, kterému se povedlo během tří dnů havarovat. Jeho vůz narazil nosem do svodidel a potom se mezi zatáčkou jedna a dvě roztočil. Otřesený Hattori byl se zlomeným prstem na jeho levé ruce převezen do nemocnice.