Překvapením byl výkon nového týmu GLPK Carsport s vozem Chevrolet Corvette C5R, jenž odstoupil ve svém prvním závodu z druhého místa s unikajícím olejem jen 10 kol před cílem.
Třídu GT2 ovládl tým Gruppe M s vozy Porsche, když obsadil 7. a 8. pozici celkově. Třetí místo patřilo také Porsche, ale stáje Ebimotors. Na 4. místě ve skupině a 13. místě celkově dokončila závod posádka Racz / Venc týmu Machanek Racing.
Další posádka tohoto týmu Machánek / Studenič odstoupila již ve 24. kola. Podobně skončila dnešní pouť pro poměrně rychlé, ale znovu nespolehlivé Lamborghini Murcielago posádky Kox / Simon, jež odstoupilo o 4 kola později. Svůj boj s konkurencí musel vzdát těsně před polovinou závodu i další český tým Vonka Racing.
Monza, celkové pořadí:
1. GT1 Lamy/Gardel Ferrari 550 Maranello 2:40:30.881
2. GT1 Bartels/Scheider Maserati MC12 GT1 +0.921
3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +1.456
4. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 +1 kolo
5. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +3 kola
6. GT1 Bryner/Calderari/Zacchia Ferrari 550 Maranello +3 kola
7. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR +3 kola
8. GT2 Collard/Sugden Porsche 996 GT3 RSR +3 kola
9. GT1 Keen/Halliday Lister Storm GT +4 kola
10. GT1 Ruberti/Camathias Saleen S7 R +5 kol
13. GT2 Racz/Venc Porsche 996 GT3 RS +8 kol
22. GT2 Vonka/Amaduzzi Porsche 996 GT3 RS 40 kol, nedokončil
27. GT2 MacHanek/Studenic Porsche 996 GT3 RSR 24 kol, nedokončil
GT1, Top10 hodnocení jezdců:
1. Gabriele Gardel 10
2. Pedro Lamy 10
3. Timo Scheider 8
4. Michael Bartels 8
5. Thomas Biagi 6
6. Fabio Babini 6
7. Chris Buncombe 5
8. Philipp Peter 5
9. Roman Rusinov 5
10. Karl Wendlinger 4
GT1, hodnocení týmů:
1. Vitaphone Racing Team 14
2. Larbre Compétition 13
3. JMB Racing 9
4. Lister Racing 2
5. Graham Nash Motorsport 1
GT2, Top10 hodnocení jezdců:
1. Marc Lieb 10
2. Mike Rockenfeller 10
3. Emmanuel Collard 8
4. Tim Sugden 8
5. Luigi Moccia 6
6. Emanuele Busnelli 6
7. Istvan Racz 5
8. Josef Venc 5
9. Wolfgang Kaufmann 4
10. Manfred Jurasz 4
GT2, hodnocení týmů:
1. Gruppe M Racing 18
2. Ebimotor 6
3. Machanek Racing 5
4. Renauer Motorsport Team 4
5. Proton Competition 3
Foto: Francois Flamand / FIA GT, DPPI / FIA GT