Prakticky stylem start - cíl vyhrála 12hodinový závod posádka Lehto/Werner/Kristensen s Audi R8 před druhou posádkou týmu ADT Champion Biela/McNish/Pirro. Vůz se startovním číslem 2 ztratil jen 6 vteřin a možná mohl Biela slavit 4. vítězství, kdyby je v úvodu nezdržela penalizace stop&go. Audi získalo svoje celkové 6. vítězství v řadě a pouze Porsche je se svými 12 vítězstvími v tomto hodnocení úspěšnější. Třetí místo celkově i ve třídě patří týmu Dyson Racing a posádce Weaver/Leitzinger/Wallace.
„Bylo to krásné vítězství pro tým ADT Champion. Startovali jsme s tvrdší směsí, než vůz s číslem 2, a tvrdě nám cestu k vítězství komplikovali po celý závod,“ prohlásil JJ Lehto.
Třídu P2 vyhrál Courage C65 AER týmu Miracle Motorsport. James/McMurry/Bucknum, kteří převzali vedení dvě hodiny před koncem závodu od odstoupivší a v tu dobu vedoucí posádky stáje Kruse Motorsports s tímž vozem.
Ve druhé polovině závodu nastal zvrat v ostře sledované kategorii GT1, kde měřily své síly tovární týmy Chevroletu, Aston Martinu a Maserati. Corvetty se držely ve vedení třídy, ale rychlejšího z dvojice zelených britských vozů se nemohly zbavit.
Nakonec se z úspěchu radovala právě posádka Turner/Ortelli/Brabham, jejichž Aston Martin DBR9 předjel rychlejší z amerických strojů dokonce o kolo. Další Corvetta ztratila 15 kol. Druhý vůz Aston Martin dokončil závod na 15. místě celkově. Jediné Maserati MC12 italské továrny závod taktéž dokončilo, ale až na 9. místě celkově a 5. ve třídě.
„Fantastický závod. Je úžasné vyhrát v tak silné konkurenci. Máme skvělý tým a skvělý vůz, tohle vítězství patří všem, kdo se na něm podíleli,“ řekl po závodě David Brabham, pilot vítězného vozu Aston Martin.
Nejslabší třídu GT2 vyhrálo trio týmu Petersen Motorsports/White Lightning Racing s Porsche 911 GT3 RSR. Luhr/Long/Bergmeister dojeli na celkovém sedmém místě.
Sebring, celkové výsledky
1. JJ Lehto, Marco Werner, Tom Kristensen; Audi R8 (1, P1), 361.
2. Emanuele Pirro,Allan McNish, Frank Biela; Audi R8 (2, P1), 361.
3. James Weaver, Butch Leitzinger, Andy Wallace; Lola EX257 AER (3, P1), 341.
4. Darren Turner, Stephane Ortelli, David Brabham; Aston Martin DBR9 (4, GT1), 338.
5. Ron Fellows, Johnny O'Connell, Max Papis; Corvette C6-R (5, GT1), 337.
6. Oliver Gavin, Olivier Beretta, Jan Magnussen; Corvette C6-R (6, GT1), 323.
7. Jorg Bergmeister, Lucas Luhr, Patrick Long; Porsche 911 GT3 RSR (7, GT2), 321.
8. Johnny Mowlem, Ralf Kelleners, Terry Borcheller; Saleen S7R (8, GT1), 318.
9. Andrea Bertolini, Fabio Babini, Fabrizio De Simone; Maserati MC12 (9, GT1), 316.
10. Ryan Dalziel, Alex Figgie, David Empringham; Corvette C5-R (10, GT1), 315.
Foto: ALMS