Dubaj: Bobbi a Gardel konečně zvítězili

Daniel Šupa, 9. října 2004, 18:13 Google+

Premiéra mimo Evropu dopadla nad očekávání dobře. Dramatický závod se divákům líbil.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bobbi/Gardel

Bobbi/Gardel | foto: DPPI / FIA GT

Sdílejte článek

V horkém počasí skončil závod po přerušení až po soumraku, což dodalo závodu další koření. V silnější třídě GT se odehrál souboj o vítězství mezi dvěma italskými vozy. Za Maserati bojovali Herbert a de Simone. Za Ferrari pak Bobbi s Gardelem.

Rozhodujícím byl poslední stint, do kterého nastoupil Gabriele Gardel. Jeho týmový kolega a šampion loňské sezony ho letos několikrát kritizoval. Tentokrát mu však Ital na kritiku odpověděl dostatečně pádně. Se ztrátou 34 sekund se vydal stíhat vedoucí Maserati a pět kol před cílem ho dostihl. Gardel útočil dále a zaslouženě soupeře překonal.

Pro posádku s číslem 1 to bylo letos první vítězství, které o to více těší, že jezdci stáje BMS Scuderia Italia museli letos projít všemi možnými problémy a potížemi.

„Musím poděkovat všem, kteří tomuto vítězství napomohli. Byl to fantastický závod. Souboj s Maserati v závěru byl vzrušující a čestný,“ prohlásil Gardel.

Na třetím místě skončila posádka stáje Care Racing Biagi / Calderari / Bryner s dalším Ferrari F550 Maranello. Pod stupni vítězů dokončil závod nejlepší z amerických vozů Saleen. Bartels s Alzenem ztratili na Bobbiho 2 minuty a byly posledním vozem, který nedostal od vítězů kolo. Na pátém místě skončili letošní šampioni Cappellari s Gollinem.

Oba vozy Lamborghini Murcielago závod nedokončily a stejně tak dopadl i druhý vůz Lamborghini, za jehož volantem se střídali Salo a Bertolini.

Titul vicemistra si dnešním triumfem vybojovali Bobbi s Gardelem. V týmech svádí o druhé místo boj GPC Giesse a JMB Racing.

Ve třídě N-GT potřetí za sebou vyhráli Maassen s Luhrem s vozem Porsche, a to navzdory 75 kilogramové handicapové zátěži. O titulu se tak rozhodne až v Šanghaji, Ortelli s Collardem s druhým vozem týmu Freisinger tentokrát skončili druzí.

„To vedro bylo opravdu velké. Lucas začínal a byl úplně vyřízený, já musel svůj úsek ukončit o něco dříve, než bylo v plánu, neboť jsem cítil, že by to nemuselo skončit dobře. Lucas odvedl skvělou práci,“ řekl po závodě Maassen.

Na třetím místě skončili Pescatori / Melo s Ferrari F360 Modena stáje GPC Giesse Squadra Corse. Závodu v Bahrajnu se zúčastnil také jediný český zástupce v šampionátu, tým Vonka Racing se svým modrým Porsche a náročný závod dokončili se ztrátou 11 kol na celkovém 20. místě. Ve třídě N-GT byli klasifikováni na 9. pozici.

Dubaj, celkové pořadí
1. GT Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello 3:00:10.909
2. GT Herbert/De Simone Maserati MC12 +42.447
3. GT Biagi/Calderari/Bryner Ferrari 550 Maranello +1:32.313
4. GT Bartels/Alzen Saleen S7 +1:59.240
5. GT Cappellari/Gollin Ferrari 550 Maranello +1 kolo
6. GT Morbidelli/Babini Ferrari 575 M Maranello +2 kola
7. N-GT Maassen/Luhr Porsche 996 GT3 RS +2 kola
8. N-GT Ortelli/Collard Porsche 996 GT3 RS +3 kola
9. GT Erdos/Newton Saleen S7 +3 kola
10. N-GT Pescatori/Melo Ferrari 360 Modena +3 kola

Vytisknout

Diskuze: Dubaj: Bobbi a Gardel konečně zvítězili

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Enge, Tomáš

Modřice 7. - 9.: Letos naposledy Modřice

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud