Rakušan zaznamenal čas 1:44.945, půl sekundy před druhým vozem v pořadí. Jde o čtvrté pole position Karla Wendlingera ve FIA GT, avšak první od roku 1999! Wendlinger měl sdílet první řadu společně s Peterem Koxem na voze č. 8 All-Inkl.com Racing Lamborghini Murciélago tomu však selhalo měření časomíry a nebyl klasifikován.
Na druhou pozici se tak dostalo č. 2 Vitaphone Racing Team Maserati MC 12, řízeno Christianem Montanarim, následován vozem č. 12 Scuderia Playteam Sarafree řízeném Alessandro Pier Guidim. Obě Maserati jistí zezadu dvě Corvety, č. 5 Carsport Holandska C6 (Deletraz) a č. 4 C5 PK Carsport (Kumpen).
Ve třídě GT2 zajela své první pole position s časem 1:50.959 posádka týmu Racing Team Edil Cris s jezdcem Paolo Rubertim a vozem 52 Ferrari 430 GT2.
Kvalifikace - MONZA:
1 |
33 |
GT1 |
Wendlinger/Sharp |
Aston Martin DBR9 |
1:44.945 |
7 |
|
198.72 |
2 |
2 |
GT1 |
Ramos/Montanari |
Maserati MC12 GT1 |
1:45.464 |
6 |
0.519 |
197.74 |
3 |
12 |
GT1 |
Giannoccaro/Pier Guidi |
Maserati MC12 GT1 |
1:45.509 |
5 |
0.564 |
197.65 |
4 |
5 |
GT1 |
Deletraz/Hezemans |
Corvette C6R |
1:45.595 |
5 |
0.650 |
197.49 |
5 |
4 |
GT1 |
Kumpen/Longin |
Corvette C5R |
1:45.715 |
6 |
0.770 |
197.27 |
6 |
1 |
GT1 |
Bartels/Biagi |
Maserati MC12 GT1 |
1:45.738 |
8 |
0.793 |
197.23 |
7 |
23 |
GT1 |
Babini/Davies |
Aston Martin DBR9 |
1:45.746 |
6 |
0.801 |
197.21 |
8 |
11 |
GT1 |
Bertolini/Piccini |
Maserati MC12 GT1 |
1:45.775 |
6 |
0.830 |
197.16 |
9 |
36 |
GT1 |
Lichtner-Hoyer/Lechner |
Aston Martin DBR9 |
1:45.915 |
8 |
0.970 |
196.90 |
10 |
22 |
GT1 |
Toccacelo/Monfardini |
Aston Martin DBR9 |
1:46.099 |
7 |
1.154 |
196.56 |
11 |
19 |
GT1 |
Peter/Hines |
Corvette Z06 |
1:46.857 |
5 |
1.912 |
195.16 |
12 |
7 |
GT1 |
Bouchut/Mucke |
Lamborghini Murcielago |
1:47.364 |
6 |
2.419 |
194.24 |
13 |
21 |
GT1 |
Kessel/Case |
Ferrari 575 Maranello |
1:48.391 |
4 |
3.446 |
192.40 |
14 |
14 |
GT1 |
Jakubowski/Labhardt |
Ferrari 550 Maranello |
1:48.920 |
8 |
3.975 |
191.46 |
15 |
16 |
GT1 |
MacAri/Aucott |
Maserati MC12 GT1 |
1:49.315 |
8 |
4.370 |
190.77 |
16 |
18 |
GT1 |
Cloet/Casadei |
Corvette C5R |
1:50.433 |
7 |
5.488 |
188.84 |
17 |
52 |
GT2 |
Ruberti/Pasini |
Ferrari 430 GT2 |
1:50.959 |
7 |
6.014 |
187.95 |
18 |
50 |
GT2 |
Vilander/Muller |
Ferrari 430 GT2 |
1:51.017 |
6 |
6.072 |
187.85 |
19 |
51 |
GT2 |
Bruni/Ortelli |
Ferrari 430 GT2 |
1:51.028 |
6 |
6.083 |
187.83 |
20 |
74 |
GT2 |
Busnelli/Zani |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:51.206 |
5 |
6.261 |
187.53 |
21 |
99 |
GT2 |
MacHitski/Edwards |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:51.541 |
8 |
6.596 |
186.97 |
22 |
20 |
GT1 |
Vannelet/Engelhorn |
Corvette C5R |
1:51.579 |
6 |
6.634 |
186.90 |
23 |
53 |
GT2 |
Cressoni/Rugolo |
Ferrari 430 GT2 |
1:51.718 |
7 |
6.773 |
186.67 |
24 |
97 |
GT2 |
Collard/Malucelli |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:51.929 |
3 |
6.984 |
186.32 |
25 |
62 |
GT2 |
Mullen/Enge |
Ferrari 430 GT2 |
1:52.628 |
7 |
7.683 |
185.16 |
26 |
15 |
GT1 |
Waaijenberg/Kutemann |
Maserati MC12 GT1 |
1:53.251 |
7 |
8.306 |
184.14 |
27 |
63 |
GT2 |
Niarchos/Kirkaldy |
Ferrari 430 GT2 |
1:54.634 |
7 |
9.689 |
181.92 |
28 |
60 |
GT2 |
Penders/Lamot |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:55.487 |
7 |
10.542 |
180.58 |
29 |
102 |
G2 |
Carcone/Stepec |
Chrysler Viper GTS-R |
1:55.671 |
5 |
10.726 |
180.29 |
Neklasifikováni |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
-- |
8 |
GT1 |
Menten/Kox |
Lamborghini Murcielago |
|
0 |
|
N/A |