Audi R8 jako reklama

Daniel Šupa, 15. července 2003, 08:29 Google+

Ingolstadtský výrobce využil úspěšného speciálu R8 k podpoře prodeje své silniční vlajkové lodi s označením A8, která je v Číně uváděna do prodeje.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

O uplynulém víkendu bylo v hlavním čínském městě Pekingu velice rušno. Po hlavních ulicích, kde je nejrozšířenějším dopravním prostředkem kolo a u movitějších občanů skútr, se proháněl Emanuele Pirro ve voze Audi R8 s 610 koňskými silami, se kterým v loňském závodě 24 hodin v Le Mans zvítězil. Týmovými kolegy mu tehdy byli Frank Biela a Tom Kristensen.

„Byl to neuvěřitelný zážitek,“ prohlásil pilot, který vyhrál v roce 2001 seriál ALMS v nejsilnější skupině LMP900. „Čína je ohromná a expandující země s jedinečnou kulturou a motoristický sport je zde ještě poměrně neznámý. To byl také jeden z důvodů, proč jsem se tolik těšil na předváděcí jízdu vozu R8 ve městě s takovým počtem obyvatel,“ dodal Pirro.

Audi však v Číně zdaleka nekončí. Závěrem měsíce se jak Pirro, tak R8 vrátí a tentokrát na závodní okruh ke skutečně ostrým kolům...

Vytisknout

Diskuze: Audi R8 jako reklama

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

FIA bude řešit dva případy - anotační foto

FIA bude řešit dva případy

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud