DTM je špičkový šampionát a technika hraje podobně významnou roli, jako u Formule 1, kde je Kolles výkonným ředitelem týmu Midland.
Jakou tedy budou mít šanci jeho vozy z roku 2004 proti letošním o dva roky mladším? A proč se vůbec pouští do tak drahého dobrodružství bez rozumného výsledku?
V německém tisku se objevily informace, které jednání vysvětlují, ale nejsou podloženy žádným oficiálním prohlášením.
Kolles angažoval do jednoho vozu Vaninu Ickx, první ženu v DTM. Bezesporu tím tak zajistil velkou sledovanost své stáji. Druhé místo je ale stále volné. Bude tým v DTM plnit juniorský program stáje Formule 1?
Hovoří se o jménech jako Mathias Lauda a motocyklový závodník Maxe Biaggi, který s týmem Midland již testoval a velmi rád by se zapojil do testové přípravy.
Kromě dcery Jackieho Ickxe by byl Biaggi bezesporu další ostře sledovanou postavou. Pro pozornost diváků je takový přístup pochopitelný, ale bez konkurenceschopného vozu výsledky samy nepřijdou.
A aby Kolles zaujal v budoucnu takové postavení, jako má u Audi Abt nebo Joest, na to je potřeba plné nasazení, které však práce pro tým F1 určitě nedovolí a je otázkou, zda by o něj Kolles vůbec nyní stál...
Foto: Midland F1 Racing