Po nevydařené kvalifikaci se tým rozhodl zariskovat a pro závody nastavil vůz úplně jinak. Ve Sprintu došlo k mnoha incidentům, díky kterým se Tomáš přiblížil bodovaným pozicím. Navzdory tomu, že vůz byl opět obtížně ovladatelný. Všechny naděje zhasly ve chvíli, když Tomáš v nové šikaně kolidoval s Libanonským vozem. Do cíle v té době chyběla tři kola.
Hlavní závod se odehrával v podobném duchu. Plná nádrž jenom zvýraznila problémy na nerovnostech a Enge se s volantem hodně nadřel, aby udržel vůz na trati. Dokázal se vyhnout problémům a z původního 20. místa na roštu se posouval vpřed. Při první zastávce ale tým ztratil cenné sekundy. Druhá zastávka byla lepší, ale body už byly mimo dosah. Enge protnul cíl na 12. místě. Český tým je s 10 body na 14. místě průběžného pořadí.
Tomáš Enge: „Nakonec jsme byli poměrně blízko bodům, ale více se o to zasloužily problémy ostatních než naše vlastní zlepšení. Po kvalifikaci jsme úplně změnili nastavení vozu, ale problém s hrboly to nevyřešilo. Vůz hodně škrtal „břichem“ a pral jsem se s ním jako blázen, abych ho udržel na trati. Tolik puchýřů na rukou jsem neměl od mých dob ve F3000! Ve Sprintu se vůz choval malinko lépe, ale jakmile jsme dali pro Hlavní závod plnou nádrž, bylo to hrozné. Také naše první zastávka nebyla hladká a ztratili jsme několik míst. Pokud jde o kolizi ve Sprintu, souhlasím s komisaři, že šlo o závodní incident. On najednou zpomalil uprostřed zatáčky a nemohl jsem se mu už vyhnout. Celkově vzato to nebyl náš víkend a musíme se dívat dopředu. Určitě doufám, že za dva týdny v Austrálii se bude dařit lépe.“
Antonín Charouz, šéf týmu: „Co můžu říci... Samozřejmě budeme analyzovat data a poučíme se. Nicméně obecně vzato je nejlepší na tento víkend zapomenout a soustředit se na další závody.“
Tlačová správa BPA.cz
Foto: BPA sport marketing, a.s.