Petit LM: Rozhodovala spolehlivost R8

Daniel Šupa, 26. září 2004, 20:43 Google+

V Petit Le Mans triumfovaly opět vozy Audi, rozhodovala spolehlivost, a ta je jejich předností.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lehto, JJ

Lehto, JJ | foto: Audi Sport Press

Sdílejte článek

Lehto s Wernerem vyhráli závod na 1000 mil

V úvodu závodu byla situace na čele velmi vyrovnaná. Vedení se mohlo přiklonit k jednomu z šesti prototypů třídy LMP1. Kromě obou Audi R8 stáje ADT Champion si vedly dobře obě Loly stáje Dyson Racing, Lola týmu Intersport Racing a britský DBA Zytek posádky Minassian / Campbell-Walter.

Jeden vůz po druhém však postupně potkávaly technické problémy. Vítěz kvalifikace Weawer měl problémy s převodovkou a při opravě ztratil mnoho času. DBA týmu Creation Autosportif potkaly potíže s motorem Zytek.

Poté co se Audi zbavily soupeřů, koncentrovaly se obě vyrovnané posádky na souboj mezi sebou. Několikrát se vystřídaly ve vedení, ale dvě hodiny před koncem R8 Herberta a Kaffera uvízla na rozhodující dobu v kačírku a o vítězích bylo rozhodnuto.

Třídu LMP2 vyhrála Lola stáje Intersport a zůstala v boji o titul

O titul svádí souboj týmy Intersport a Miracle. Rychlejší Courage týmu Miracle postihly tentokrát problémy s elektronikou a přes statečný zásah a opravu Iana Jamese, navrátivší se vůz do boxů již v závodě pokračovat nemohl. Ani druhý vůz stáje závod nedokončil. Field a Liddell vyhráli letos již pátý závod a snížili náskok soupeřů.

Druhé místo obsadila posádka Lally / Eversley / Pumpelly s Lolou B2K/40 Millington stáje Marshall Cooke Racing.

Fellows a O'Connell získali v Petit Le Mans titul ve třídě GTS

Boj o vítězství v dlouhém závodě se v této třídě opět odehrával pouze mezi dvěma továrními Chevrolet Corvette. Ve vedení se střídaly posádky Gavin / Beretta / Magnussen a Fellows / O'Connell / Papis. Poté co se favorizovaná posádka v čele s Fellowsem zdržela v boxech, vedení si už druhá trojice vzít nenechala.

Fellows vyhrál titul v ALMS již potřetí a spolu s O'Connellem podruhé za sebou. A to i přesto, že skončili až druzí a do konce sezony zbývá závod v Laguna Seca.

Vozy Alex Job Racing získaly double třídy GT

Po 1000 mílích dělilo oba vozy Porsche 367 tisícin vteřiny a úspěšnější byli Bernhard / Bergmeister / Maassen. Se druhým místem se museli smířit Dumas / Lieb / Henzler. Maassen získal již 22. vítězství v seriálu ALMS.




Petit Le Mans, výsledné pořadí:
1. Werner / JJ Lehto, Audi R8 (1, LMP1), 394.
2. Kaffer / Herbert, Audi R8 (2, LMP1), 391.
3. Lammers / Dyson, Lola B01/60-AER (3, LMP1), 383.
4. Gavin / Magnussen / Beretta, Chevrolet Corvette C5-R (1, GTS), 376.
5. Fellows / O'Connell / Papis, Chevrolet Corvette C5-R (2, GTS), 375.
6. Field / Liddell / Duno, Lola B2K/40/Judd (1, LMP2), 369.
7. Bernhard / Maassen / Bergmeister, Porsche 911 GT3 RSR (1, GT), 360.
8. Dumas / Henzler / Lieb, Porsche 911 GT3 RSR (2, GT), 360.
9. Weaver / Wallace / Leitzinger, Lola B01/60-AER (4, LMP1), 357.
10. Murry / Stanton, Porsche 911 GT3 RSR (3, GT), 357.

Vytisknout

Diskuze: Petit LM: Rozhodovala spolehlivost R8

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

bourdais, sébastien

Las Vegas: Bourdais vyhrál na oválu v Las Vegas

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud