Bouchut využil zaváhání vítěze kvalifikace Müllera a ujal se vedení startovního pole, ale ještě v průběhu prvního kola se Němec s Astonem ujal znovu vedení. Bouchut navíc klesl ještě i za Simonsena v dalším Astonu Martin, tentokrát týmu Gigawave. Dán však ve slavné Parabolice chvíli nato chyboval a Corvette šel znovu na druhé místo.
Vedoucí Müller zvyšoval postupně svůj náskok před redukovaným polem třídy GT1, mnozí favorité totiž startovali ze zadních pozic po deštivé kvalifikaci a stálo je hodně času, než se propracovali přes pomalejší konkurenty z třídy GT2. S pohodlným náskokem vyměnil vedoucí Aston posádku, ale Lichter-Hoyer nezvládl situaci a kolidoval s Deletrazem, oba museli závod vzdát.
Vedení tak spadlo do klína Bouchutovi s Maassenem, kteří komfortní náskok proměnili v cenné vítězství. Druhé Maserati pilotované Negraem a Ramosem ztratilo přes 24vteřin, třetí byl Aston Martin posádky Simonsen/Peter.
Silný výkon předváděl Gollin, jenž se probil skrze celé startovní pole na třetí pozici, ale patnáct minut před koncem závodu musel ještě týmový kolega Hezemans dotankovat těžce hnanou a proto řádně žíznivou Corvettu a souboj o pódium prohráli.
Velmi cenné vítězství se zrodilo ve třídě GT2, kde vítěz kvalifikace dokončil potupnou prohru domácímu Ferrari. Porsche, odvěký soupeř maranellských, pilotované Collardem vyhrálo, ale jen o deset vteřin. Své na skutečnosti sehrál i bratrovražedný souboj vozů Ferrari, jenž hrál do not právě vedoucímu Porsche.
Celkové pořadí