FIA: Jak se vyhnout kolizím termínů?

iMotorSport.cz, 28. května 2017, 15:05 Google+

V Monaku se sešli zástupci promotérských organizací světových okruhových šampionátů, aby diskutovali o minimalizaci kolizních termínů v kalendáři motorsportu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
FIA a ACO

FIA a ACO | foto: Adrenal Media

Sdílejte článek

U příležitosti Velké ceny Monaka F1 se v předvečer jejího konání uskutečnila schůzka vrcholných představitelů promotérských organizací, které stojí za pořádáním nejdůležitějších světových okruhových šampionátů. Toto jednání iniciovali Jean Todt, president FIA a Peter Bayer, generální tajemník FIA pro automobilový sport. Jednotlivé série zastupovali Ross Brawn a Chloe Targett-Adams (Formule 1), Gérard Neveu (World Endurance Championship) a Alejandro Agag (Formule E).

Zástupci promotérů postupně všechny zúčastněné seznámili s prioritami a rozvojem svých šampionátů. Zároveň se všichni aktéři dohodli na potřebě větší koordinace v rámci termínů jednotlivých sérií. Sladění kalendářů povede k vyšší sledovanosti, protože se nebude tříštit pozornost fanoušků motorsportu mezi více závodů pořádaných ve stejném víkendu.

Gérard Neveu: „Motorsport je oblast, která je velmi bohatá na různé podniky a proto je velice důležité koordinovat naše termíny tak, abychom mohli v maximální možné míře zajistit pozornost soutěžících, fanoušků i televizních diváků po celém světě. Proto je sestavení termínového kalendáře jedním z nejdůležitějších úkolů každého organizátora.  Všichni pracujeme s podobnými vstupy a máme stejné cíle.  Proto se musíme snažit vyhnout termínovým střetům. Naše jednání v Monaku nám pomůže sjednotit jednotlivé harmonogramy ve prospěch fanoušků motorsportu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: FIA: Jak se vyhnout kolizím termínů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Zapomenuté sportovní prototypy skupiny C

VIDEO: 10 sportovních prototypů skupiny C, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Maxime Martina v DTM už nebudeme vídat

Martin: Můj odchod z DTM byl motivován nejasnou budoucností série

Jamie Green lituje rozhodnutí Mercedesu opustit DTM

Green: Byl jsem překvapen, když jsem se dozvěděl, že Mercedes končí v DTM

Paffett, Gary

Mercedes nevěří v nasazení svých vozů soukromými týmy po stažení se z DTM

Maxime Martina v DTM v sezoně 2018 už neuvidíme

Jezdecký kádr BMW pro rok 2018 - Martin pryč a co s Blomqvistem?

start

DTM odhalilo kalendář: Vrací se do Anglie a Itálie

reklama
reklama

Doporučujeme

Oliver Rowland

Monte Carlo: Oliver Rowland vítězem monackého premiéry F2

Čtěte dále

reklama

Zprávy odjinud