IMSA: V srdci Texasu budou závodit čtyři desítky aut

iMotorSport.cz, 27. dubna 2017, 08:26 Google+

Na konci prvního květnového týdne se na moderním okruhu COTA uskuteční v pořadí čtvrtý díl série IMSA SportsCar Championship. Poblíž Austinu, hlavního města Texasu, se sejde rovných čtyřicet závodních automobilů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche

Porsche | foto: Porsche

Sdílejte článek

V hlavní kategorii uvidíme opět deset prototypů, jež se zúčastnily i předchozího závodu v Long Beach. Sestava zůstává ve všech týmech  stejná až na malou změnu u PR1/Mathiasen Motorsport s Ligierem JS P217, kde se po boku Jose Gutierreze představí bývalý tovární pilot Audi LMP1 Marco Bonanomi. Ve startovním poli samozřejmě nechybí prototypy Cadillac, které zatím dominují celému šampionátu navzdory snahám komisařů o jejich zpomalení.

Po pauze se na okruh vrací i kategorie Prototype Challenge, do které jsou přihlášeny pouze čtyři vozy. Přitom Starworks Motorsport a jeden vůz od BAR1 Motorsports zatím nemají oznámenou jezdeckou sestavu.

V GTLM uvidíme stálice v podobě týmů Ford, Corvette, BMW, Porsche a Ferrari. Této kategorii zatím dominují americké stroje. Žluté corvetty sice vyhrály poslední dva závody, nicméně je to s jednobodovým náskokem Ford, který zásluhou prvenství a dvou druhých míst drží vedení v průběžném hodnocení výrobců.

V kategorii GTD má zatím navrch Mercedes před Porsche. Specifikace GT3 má v IMSA tradičně nejpočetnější vozový park a COTA nebude výjimkou. Rovných 17 vozů značek Lexus, Lamborghini, Porsche, Mercedes, Audi, Ferrari, Acura a BMW se popere o vítězství v závodě na 160 minut, který bude odstartován v sobotu 6. května.

Startovní listina

Google+ Vytisknout

Diskuze: IMSA: V srdci Texasu budou závodit čtyři desítky aut

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Zapomenuté sportovní prototypy skupiny C

VIDEO: 10 sportovních prototypů skupiny C, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Maxime Martina v DTM už nebudeme vídat

Martin: Můj odchod z DTM byl motivován nejasnou budoucností série

Jamie Green lituje rozhodnutí Mercedesu opustit DTM

Green: Byl jsem překvapen, když jsem se dozvěděl, že Mercedes končí v DTM

Paffett, Gary

Mercedes nevěří v nasazení svých vozů soukromými týmy po stažení se z DTM

Maxime Martina v DTM v sezoně 2018 už neuvidíme

Jezdecký kádr BMW pro rok 2018 - Martin pryč a co s Blomqvistem?

start

DTM odhalilo kalendář: Vrací se do Anglie a Itálie

reklama
reklama

Doporučujeme

V kategorii LMGTE se etabluje stále více továrních týmů

WEC: ACO zvažuje pro kategorii LMGTE Pro atraktivnější formát kvalifikace

Čtěte dále

reklama

Zprávy odjinud