DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení Red Bullu RB9 v posledních závodech - co pomohlo Vettelovi k vítězstvím?

Jak Red Bull vylepšoval svůj vůz v posledních závodech? Díky kterým úpravám se může Sebastian Vettel stále těšit z vysoké konkurenceschopnosti vozu designéra Adriana Neweyho a slušnému náskoku v šampionátu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vylepšení Red Bullu RB9 v posledních závodech - co pomohlo Vettelovi k vítězstvím?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 14.07.2013 22:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 12 lidí) 11.07.2013 15:54
Článek 01 »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 11.07.2013 17:43
Díky > enzo, 1958MrLotus1994, neon, stanly01,… »
» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 12.07.2013 21:20
Tohle rádi necháme, takové bondovky by nám… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    90.176.130.XXX
    proč se smazla můj přípěvek o otm že autoři na tomto webu se očividně zaměřili proti Ferrari a RB s Vettelem vynáší do nebes? 03

    + 3 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    82.208.5.XXX
    Dobré Velmi dobrý a zajímavý článek 01
    Co se týká RedBullu, tak komu čest, tomu čest.
    Nejsem jejich fanouškem, ale míra optimalizace jejich auta je už od roku 2009 snad o rok napřed před ostatníma. Stačí se podívat na agresivní tvarování bočnic a jejich kompaktnost, různé křidélka v článku to krásně potvrzují. Nesleduju detailně páteční testy nových dílů, ale zdá se mi, že úspěšnost jejich novinek je dost vysoká, to je snad každý závod něco navíc.
    Zajímalo by mě jestli to je hlavně díky Neweymu a jeho genialitě, no spíš způsob řízení managementem a množství zaměstnanců. Zdá se mi, že asi oboje...

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      RB kdysi uváděl, že má kolem 50 klíčových zaměstnanců. Design samozřejmě dělá velký tým, není to jen práce Neweyho. Jinak hlavní designér je Rob Marshall a tu vychvalovanou aerodynamiku RB má na starosti Peter Prodromou.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ano, ešte si to sz výfukovými plynmi môžu v Red Bulle,... ...uiť ešte tento rok, lebo na rok už výfukových plynov bude s V6 omnoho mene a so zanedbateľnou energiou prúdenia pre aerodynamiku, preto Red Bull bude bližšie aj k ostatným tímom štartovného poľa a bude to o to vyrovnanejšie.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.190.61.XXX
    Co to tam mají na té podlaze okolo výfuků? To vypadá jak pokovený a zabroušený drátěným kartáčem ve vrtačce.04

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.87.XXX
    Dobrá práce, detaily dělají celek a Newey tomu asi rozumí nejlépe ze všech.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tim

    94.143.236.XXX
    Super článek Tyhle ty články mi tu poslední dobou hrozně chyběly. Celkem by mě zajímalo co se změnilo na McLarenu, protože pořád mluví o tom že nasazují nějaké novinky , ale výsledky tomu rozhodně neodpovídají. Jestli ti díly jenom vyzkouší a zjistí že to je stejně k ničemu?

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • neon

      88.102.190.XXX
      souhlasim ...
      rozbor nefunkcniho mcl bych si taky pral ..
      minula leta jako tym dokazaly vzdy nejet dobrym smerem ...

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.19.XXX
      Petře zdravím a přiznávám, z tvého článku o RB mi spadla brada.Na autorské dílo je to dokonalé a možná i pro RB trochu nebezpečné.
      Prostě s Dominicem makáte na vyrovnání sil ve startovním poli.04

      Co je pro mně po přečtení článku velice potěšitelné, je to porovnání s Lotusem, kterému fandím.V posledním závodě měl všechny důležité aspekty tedy brzdění do zatáčky,průjezd i samotný výjezd vč. chování vozu v ní samotné naprosto srovnatelné s RB.Dokonce se mi zdálo,že získával na brzdách více než samotný RB.
      A pokud jede RB tímto uspěšným tempem jsou kluci v Enstone na dobré cestě a v Madarsku se máme na co těšit.

      Za článek opravdu 01

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Zdravím a díky. Pokud bude v Maďarsku horko, tak se snad budeme moci těšit na ještě dramatičtější duel RB - Lotus. Uvidíme ale, jak jejich letošním vozům sednou loňské konstrukce, změna podle mě nahraje spíše Red Bullu.

        Tyto články "trochu nebezpečné" nejsou, ale je pravda, že je týmy moc rády nevidí. 17

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          no, týmy. řekl bych, že týmy budou s článkem veskrze spokojené. tedy vyjma jednoho18.
          na druhou stranu snad každý tým má svého "špiona", který zkoumá, co se kde u konkurence objevilo nového, ne03 ?
          články tohoto typu jsou jednoznačné 1* a velkou práci, která za nimi je, nemůže nikdo zpochybnit. ale stojí to za to01 !

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Je otázka, kolik lidí z konkurenčních týmů se sem zajde podívat. Ale možná, že to Dominic někde v zákulisí vykecá v rámci "technických konzultací", takže jich přibude. 03

            A myslím, že by si pan Harlow zasloužil poděkování za doplnění článku. Něco jako "odborník po telefonu". 12

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.10.XXX
          No myslím, že u RB z tohoto rozboru jejich auta do výšky jistě nebudou vyskakovat.Zvlášt z poslední částí o křidélku nad difuzorem............
          Je mi jasné, že v současnosti jsou zase o krok dál, ale už vím, kvůli komu přikrývají auto plachtou.04

          Zájem týmů o informace z webů bych nepodcenoval, někdy totiž lidé kolem auta nevidí to co ostatní, prostě jim všechno zplývá dohromady a zvláště třeba MCL,Sauber i Williams by se dnes chytily i pověstného stébla.Zvláště když mají problém přesně s tím co zřejmě u RB a Lotusu možná řeší toto křidélko.
          Pokud ho v Madarsku budou tyto týmy mít na autě-je jasné proč....

          Jsem na světě už nějaký pátek, tak jsem dobře pochopil i poznámku v článku o Dominicovi, jako zřejmý vzkaz týmům F1......

          Co se týká Lotusu, jsem přesvědčen,že pokud budou slušné teploty bude Lotus ve formě i na nových gumách.To jak se auto v Německu chovalo už nejsou jen pneu, ale čistá aerodynamika a brutální závodní rychlost.Možná se nám oddělí silná dvojka.Krize je snad zažehnána,tak uvidíme.


          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.160.XXX
            Je to tak, týmy o takové články mají velký zájem a sledují i fóra.. a to včetně zástupců McLarenu či Ferrari. Text pro ně není díky Google Translate problém, byť jim stačí se podívat na obrázky, co je vyznačeno, a hned mají jasno, která bije a o co se tým pokouší.
            Jen při tvorbě těch článků pochopitelně odmítají spolupracovat, člověk na to musí jínak. 03

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              89.24.21.XXX
              Samozřejmě a odhaduju,že vědí naprosto vše "co se kde šustne".Já si také pročítám cizojazyčné weby,přestože jsem z generace co se učila Rusky a angličtinu neovládám.Dnešní možnosti jsou neuvěřitelné.
              Tím spíš si opravdu cením toho,že takové články na web jako redakce dáte.
              Tenhle rozbor RB se ti ale opravdu povedl a jsem fakt zvědav kdo ze "slabších týmů" bude mít upravy podle návodu f1 news. 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama