DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na Red Bull RB9 + technické specifikace

Třetího února představil Red Bull vůz pro sezónu 2013. K jakým změnám došlo na voze RB9 a jaké jsou jeho charakteristické designové rysy? Porovnáme si jej s loňským monopostem a podíváme se také na jeho obecné technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na Red Bull RB9 + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.02.2013 08:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 15.02.2013 10:29
Ne tak docela. Ten schod tam mas vzdy, cili i … »
» uzivatel000820 (Hlasovali 2 lidé) 15.02.2013 10:06
Rozdíl je to opravdu malý, ale podobné to bylo … »
» pard (Hlasoval 1 člověk) 19.02.2013 08:37
Hlavní eso v rukávu Red Bullu je Adrian Newey… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pard

    pard

    141.170.128.XXX
    Hlavní eso v rukávu Red Bullu je Adrian Newey.Je to záruka,že ty vozy opět překvapí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kortez

    89.235.0.XXX
    Zdravim vsechny... mam otazku. Tyka se to panelu cudnosti. Nektere tymy jej nepouzivaji, nebo pouzivaji ale mensi. Pry diky hmotnosti, ktera je tu navic. Ja se ptam, nebude ta hmotnost porad stejna? prece je jedno, jestli tam bude karoserie se schodem nebo bez schodu ne? porad je to priblizne stejne mnozstvi materialu. Diky za odpoved, zajimalo by me to jak je to vlastne resene.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ne tak docela. Ten schod tam mas vzdy, cili i "tu hmotnost" karoserie. Je na rozhodnuti tymech, jestli ho prekryjou tim panelem (nestrukturalni, pouze karbonovy skelet), nebo ne. Pokud ho prekryjou, predstavuje to hmotnost navic - pod nim nemuzou nic ubrat, aby ten prirustek kompenzovali - ta karoserie tam musi byt, jako by nebyla prekryta panelem.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kortez

        89.235.0.XXX
        Diky za odpoved, ja sem prave myslel ze kdyz je tam ten kryt, tak pod nim je uz jen otevrena, nejaka zpevena kostra, nebo neco takovyho, ze karoserie pod nim by byla vlastne zbytecna 04

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Jenže pod ním není karoserie ve smyslu krytu nějakého vnitřního zařízení, která by šla odstranit, ale nárazová struktura. Kdybys z ní něco ubral, snížíš její pevnost a neprojde testy (jako všechno v F1 je na hraně co do poměru pevnost/hmotnost).

          Panel cudnosti je sice jenom poměrně tenká skořepina, ale takhle vepředu je každé deko znát. Kdyby nebylo, nepochybuj o tom, že by všechny týmy raději volily aerodynamicky výhodnější řešení s dlouhým panelem.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    82.208.5.XXX
    Rozdíl je to opravdu malý, ale podobné to bylo s Ferrari na začátku tisíciletí a jak jim to pak jelo.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zato na novom RB9 je dosť úprav,.. ...ktoré sú badateľné aj okom z hľadiska aerodynamiky, lebo auto je štíhlejšie a určite má aj menší odpor, celý predok je totiž užší a predné krídlo má menšiu plochu, pričom určite jeho prítlak je ten istý ak nie vyšší. Tá štrbina pod nosom v deflektore, totiž urýchľuje vzduch a tým tam vytvoí podtlak za deflektorom, ktorý nos pritláča cez moment na osu kôl k trati a zvyšuje tým prítlak prednej časti. Veľmi pozoruhodné. Ak sa im podarí ešte doriešiť pasívne DRS v zadnej časti auta, bude toto auto zase bezkonkurenčné. Adrian vytvoril dobrý zaklad na to, aby Sebastian a Mark usilovali o titul aj v tomto roku. 11

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    82.208.4.XXX
    01 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama