DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na Red Bull RB9 + technické specifikace

Třetího února představil Red Bull vůz pro sezónu 2013. K jakým změnám došlo na voze RB9 a jaké jsou jeho charakteristické designové rysy? Porovnáme si jej s loňským monopostem a podíváme se také na jeho obecné technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na Red Bull RB9 + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.02.2013 08:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 15.02.2013 10:29
Ne tak docela. Ten schod tam mas vzdy, cili i … »
» uzivatel000820 (Hlasovali 2 lidé) 15.02.2013 10:06
Rozdíl je to opravdu malý, ale podobné to bylo … »
» pard (Hlasoval 1 člověk) 19.02.2013 08:37
Hlavní eso v rukávu Red Bullu je Adrian Newey… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pard

    pard

    141.170.128.XXX
    Hlavní eso v rukávu Red Bullu je Adrian Newey.Je to záruka,že ty vozy opět překvapí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kortez

    89.235.0.XXX
    Zdravim vsechny... mam otazku. Tyka se to panelu cudnosti. Nektere tymy jej nepouzivaji, nebo pouzivaji ale mensi. Pry diky hmotnosti, ktera je tu navic. Ja se ptam, nebude ta hmotnost porad stejna? prece je jedno, jestli tam bude karoserie se schodem nebo bez schodu ne? porad je to priblizne stejne mnozstvi materialu. Diky za odpoved, zajimalo by me to jak je to vlastne resene.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ne tak docela. Ten schod tam mas vzdy, cili i "tu hmotnost" karoserie. Je na rozhodnuti tymech, jestli ho prekryjou tim panelem (nestrukturalni, pouze karbonovy skelet), nebo ne. Pokud ho prekryjou, predstavuje to hmotnost navic - pod nim nemuzou nic ubrat, aby ten prirustek kompenzovali - ta karoserie tam musi byt, jako by nebyla prekryta panelem.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kortez

        89.235.0.XXX
        Diky za odpoved, ja sem prave myslel ze kdyz je tam ten kryt, tak pod nim je uz jen otevrena, nejaka zpevena kostra, nebo neco takovyho, ze karoserie pod nim by byla vlastne zbytecna 04

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Jenže pod ním není karoserie ve smyslu krytu nějakého vnitřního zařízení, která by šla odstranit, ale nárazová struktura. Kdybys z ní něco ubral, snížíš její pevnost a neprojde testy (jako všechno v F1 je na hraně co do poměru pevnost/hmotnost).

          Panel cudnosti je sice jenom poměrně tenká skořepina, ale takhle vepředu je každé deko znát. Kdyby nebylo, nepochybuj o tom, že by všechny týmy raději volily aerodynamicky výhodnější řešení s dlouhým panelem.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    82.208.5.XXX
    Rozdíl je to opravdu malý, ale podobné to bylo s Ferrari na začátku tisíciletí a jak jim to pak jelo.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zato na novom RB9 je dosť úprav,.. ...ktoré sú badateľné aj okom z hľadiska aerodynamiky, lebo auto je štíhlejšie a určite má aj menší odpor, celý predok je totiž užší a predné krídlo má menšiu plochu, pričom určite jeho prítlak je ten istý ak nie vyšší. Tá štrbina pod nosom v deflektore, totiž urýchľuje vzduch a tým tam vytvoí podtlak za deflektorom, ktorý nos pritláča cez moment na osu kôl k trati a zvyšuje tým prítlak prednej časti. Veľmi pozoruhodné. Ak sa im podarí ešte doriešiť pasívne DRS v zadnej časti auta, bude toto auto zase bezkonkurenčné. Adrian vytvoril dobrý zaklad na to, aby Sebastian a Mark usilovali o titul aj v tomto roku. 11

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    82.208.4.XXX
    01 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama