Komerční sdělení
Motorsport má riziko v genech. Mnoho tratí, na kterých se konaly různé závody, již zaplatilo za zvýšení bezpečnosti krutou daň v podobě snížení diváckého zájmu. Vydají se pořadatelé 24 hodin Le Mans také touto cestou?
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@imotorsport.cz +420 778 000 211
© iMotorSport.cz a INCORP a.s. – media group. Publikování čí šíření obsahu serveru iMotorSport.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru iMotorSport.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky