DISKUZE K ČLÁNKU Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Luca Di Montezemolo zažil s Ferrari řadu vrcholů i pádů. Byl to právě on, kdo automobilku vedl v časech hojnosti s Michaelem Schumacherem a je to právě on, kdo nese svůj podíl na nedobrém vstupu Ferrari do hybridní éry Formule 1, který se s červenými táhne dodnes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.08.2020 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 12.08.2020 07:26
To neustále kopání do motorů Renault fakt… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 08:34
S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem.… »
» Pavel H. (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 21:25
Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      To neustále kopání do motorů Renault fakt nepochopím.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Někde snad do Renaultu kopu? Naopak znázorňuji, že Ferrari mělo větší výkon pouze s pomocí podvůdků, což samozřejmě vysvětluje, že Renault vůbec nedělal špatnou práci i když díky poctivosti na Ferrari neměl.
        Alespoň tak to cítím já.

        + 0 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem. Ale je pravda, že bez něj jsou letos beznadějně nejslabší. 04

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pavel H.

        Pavel H.

        80.92.246.XXX
        Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější motor, ne třeba Honda))

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama