DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se teď už plně zaměřuje na Mercedes, ne na Ferrari

Red Bull se teď zaměřil na dostižení Mercedesů poté, co se mu už fakticky podařilo dostat se před Ferrari, které po minulém závodu na německém Hockenheimu předstihl v Poháru v konstruktérů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se teď už plně zaměřuje na Mercedes, ne na Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 14.08.2016 16:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nikita19 (Hlasovali 4 lidé) 11.08.2016 22:59
Já osobně bych doporučil Hornerovi, aby se… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2016 02:17
Aby neskončili jako ve Ferrari. Ti se také… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2016 07:50
Ač jejich fanda, tak tomu vůbec nevěřím... 05 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Aby neskončili jako ve Ferrari. Ti se také koukali jen dopředu a jak dopadli ... Není na škodu mít trochu respekt k soupeřům a nikoho nepodceňovat a neodsuzovat. Po přestávce přijde Spa a Monza, kde nejspíš budou mít Ferrka navrch.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Já osobně bych doporučil Hornerovi, aby se omluvil Renaultu za loňské a předloňské pomluvy! Jeho stálé kňučení, pomlouvání a naříkání nebralo konce a domníval se, že všichni dodavatelé motorů si sednou na zadek a budou se předhánět, aby mohli RB dodávat motory. No ovšem skutečnost byla úplně jiná. Všichni udělali dlouhý nos a tak místo, aby byl rád, že jim nechá motor Renault, který se postupem času vypracuje k dokonalosti, tak jen brečel a pomlouval. No a to přejmenování motoru, tak to byl vrchol. To bych jim vůbec nepovolil! Kurňa, používám motor Renault a né hodinky TAG-HEUER!!! 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ona část té viny za špatné výsledky je i na Red Bullu. Vzhledem k tomu, že vůz na novou sezónu začínali vyvíjet pozdě, nestihl Renault vychytat všechny problémy s motorem, což se projevilo v poruchovosti vozů na závodech.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          především letos neregistruji téměř žádná vyjádření odborného poradce RB. ten křičel podle mého úplně nejvíc........ 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Asi jim u Renaultu řekli že jestli se to bude opakovat, budou si muset do svých aut namontovat šlapátka, nebo z F1 odejít. Obojí by pro Mateschitze bylo horší než stávající varianta.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        jurgenbe, jsi příklad toho, že práce dr. Marka padla na úrodnou půdu. Přesně pro takové fanboye je vymývání mozků a-lá Helmut určeno. Ono je totiž velmi snadné, když se nedaří, přijímat jednoduchá vysvětlení s házením viny za vše, na své partnery. Nedá to moc přemýšlení, viník je určen a samotní páni z RedBullíčku jsou z obliga.
        Ale problém byl trochu složitější, než jak ho prezentovali ubulenci. viz. [odkaz na stránku]

        Na vše je třeba pohlížet v časové posloupnosti. Renaultu se nepodařil základ pohonné jednotky. Nikde to také nepopíral a náprava ho stála přes půl sezóny času. Jenže to už RedBull v čele s Helmutem spustil kampaň, za očernění značky Renault, které spousty takových, jako ty, uvěřili. Ono je totiž hloupost vyvíjet něco, co je nespolehlivé. Čili co mi nefunguje. Tolik k argumentu vývoje/nevývoje.
        A když konečně v Renaultu odstranili problémy se spolehlivostí, tak začali vyvíjet. A troufám si tvrdit, že většina jejich práce z loňska se zužitkovává právě letos. Navíc, když dodali první vylepšení, tak je RedBull odmítal nasadit. Do jisté míry tomu rozumím a chápu. Ale po tak vydatné štvavé kampani, kdy tvrdili, že bez motoru se jezdit nedá, bych čekal opačný přístup.
        ...napsal jsi, že "výrobce odmítá inovovat a hledat zlepšení." Můžeš mi prosím tě vysvětlit, jak je možné, že se pohonné jednotky Renaultu, co se týče výkonnostni, tak i spolehlivosi, o tolik zvedly? Vždyť podle tvého, Renault odmítal vyvíjet. Za zimu nemoli postavit zcela jinou pohonnou jednotku, bez chyb. V F1 to takto nefunguje. Vývoj je věcí evoluce, nikoliv revoluce. Alespoň v dobách, kdy se nemění radikálně pravidla.
        Fanboyové jako jsi ty a další zde, byste měli konečně přiznat také podíl RedBullu na jejich situaci minulý rok. V počátku totiž jezdilo Toro Rosso lépe, než RBR a přišlo díky nespolehlivosti Renaultu o více bodů. Renault nespolehlivost řešil, ale není to tak jednoduché, jako v případě chyby v šasi. U motoru nestačí udělat flexou díry do bočnic. A problém je vyřešen. 03 18
        Na závěr ještě demonstrace přístupu pánů od RedBullu.
        Dokonce i ty píšeš o současné pohonné jednotce RBR, jako o Renaultu. Ale jaký Renault a jaké sklízí zasloužené ovoce jeho snahy?
        Vždyť jde o TAG-Heuer, jak té pohonné jednotce, Horner and company, říkají. Tito lidé, dělají vše pro to, aby jejich partneři v případných úspěších, nebyli vidět. A mohli si vše připisovat sobě.
        Naopak, když se nedaří, tak kolem sebe kopou a pomlouvají.
        Někomu takové chování imponuje, někomu se hnusí. To záleží na charakteru lidí. Tak se nediv, když občas někdo, jako Nikita19 požaduje od těchto (ne)chrakterů omluvu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama