DISKUZE K ČLÁNKU Zvýší Mercedes v roce 2015 svůj náskok? Soupeři se toho vážně obávají

Dominance Mercedesu byla v letošní sezóně drtivá. Soupeři se však obávají, že náskok stáhnout nedokážou a naopak se ještě navýší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zvýší Mercedes v roce 2015 svůj náskok? Soupeři se toho vážně obávají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 04.12.2014 15:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 22 lidí) 03.12.2014 13:25
haha.... Když vyhrává jen Hornerův tým, tak je… »
» zipp (Hlasovalo 12 lidí) 03.12.2014 14:56
A co tě k této myšlence vede? Letos měli… »
» zipp (Hlasovalo 9 lidí) 03.12.2014 14:59
Co je to za lež? Minulý roky se jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    vždyť je to jedno Není jedno jestli se soupěři přiblíží k Mercedesu na polovinu, nebo se náskok ještě zvětší? I když náskok stáhnou na půlku, stejně vyhrají každý závod kde jim to neklekne. A jestli budou Mercedesy vyhrávat každý závod o spoustu vteřin, nebo o kolo vyjde nastejno.

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Není. Horner věří, že pokud stáhnou náskok Mercedesu v motorech na polovinu, tak zbytek doženou v aerodynamice a budou moci rovnocenně bojovat, tj. Mercedes i porážet nejen, když jim to klekne.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.9.254.XXX
    motory Pakliže tomu tak skutečně bude a mercedes svůj náskok v přístí sezóně potvrdí, naplno se ukáže, že prostě odvádí mnohem lepší práci a žádné rozmražení vývoje v průběhu sezóny by nemělo sebemenší vliv.
    Ferrari a renault od loňského ledna věděly, jak na tom jsou. Jejich motoráři měli začít tvrdě makat na novém, lepším motoru pro nadcházející rok, jak ostatně poznamenal Lauda. To by nebylo nic nelegálního. Jen ho hold nemohli nasadit ani otestovat na trati. A nyní slyšíme nářky, že nestačí své motory přes zimu upravit. To je směšné.
    Jestli našel mercedes dalších 70 koní, tak jich měli ve ferrari a renaultu najít alespoň 100. Před mercedesem klobou dolů. Vůbec bych se nedivil, kdyby jejich motor dával příští rok hodně přes 900hp.

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      78.102.112.XXX
      S takovou máme do 3 let monstra která budou dle některých fanoušků znít jako vysavače, ale vysavače o výkonu 1000 koní...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Pustil sis někdy v poslední době vysavač? 12

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jake HorseRadisher

          Jake HorseRadisher

          78.102.112.XXX
          Normálně, když jsem doma sám, tak si jej občas pustím, lehnu si do postele, vezmu si knížku a poslouchám vysavač, a když jsem na cestách, tak mám i zvuk vysavače v mobilu 12 12 12 12 12 12 12 12
          konec ironie 12 , ano vysávávám doma, takže vím jak vysavač zní... ale píšu, že dle některých fanoušků je ten zvuk, jako zvuk vysavače, já to netvrdím, mi se zvuk V6 líbí, dokonce možná víc než zvuk V10 a V12 z posledních 20 let, ale V8 měla pro mne nejlepší zvuk... každopádně si na současné motory nestěžuju, hybridní technologie (pro posílení výkonu auta, ne pro "šetření paliva" jako Pričus) se mi líbí, hodně líbí a strašně by se mi líbilo, kdyby motoráří byli limitováni jen ohledně spalovacího motoru, ale měli kompletně volnou ruku s ERS...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            93.99.87.XXX
            Jasný. Jen jsem si vzpomněl na zvuk vysavače. 12 Souhlasím s tím co jsi napsal. 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      81.19.3.XXX
      Přesně tak, když viděli, jak moc ztrácí, pak nechápu, proč začali novej motor vyvíjet až ke konci sezóny. Pak ať si nestěžují

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Jenže ono není problém jen vyvíjet. Problém jsou tokeny za které mohou upravovat motor. Oni by toho udělali víc ale musejí nejdřív vyměnit zásadní problémy. A na tlačení výkonu nemají tak volné ruce jako u mercedesu, kterýmu už teď vše šlape a jdou jen po výkonu.

      Celé tohle zmrazení je naprostá pí..vina spolu se zákazem testování. Malé stáje stejně krachujou a na horních pozicích jsou karty rozdaný. Stačilo by povolit vývoj a testování a bylo by po problému. Ano, stálo by to hodně peněz ale to stojí už teď taky...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Ty děláš, jako by mezi nimi bylo 10 sec na kolo... Bavíme se tu max. o 1 sec... Tohle malování čerta na zeď, mě nehorázně vytáčí... Všichni výrobci pracují na zvýšení výkonu, ale všechny motory jsou omezeny např. spotřebou paliva, životností atd... Příští rok se ztráta jisto jistě zmenší... Ferrari a Renault mají obrovský prostor pro zlepšení, naopak Mercedes ho má menší neboť je blíže vrcholu...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Strelec

    89.111.77.XXX
    Ztrata Pokud budou vsichni makat stejne, naskok se musi zmensovat. Rozhodne vic sanci pro dohnani maji ti se ztratou. Pokud McL nebude chrapat a postavi slusnou aerodynamiku, predpoklad tu s novym aerodynamikem je, a Honda nebude chrapat tak neni duvod, proc by nemel byt v breznu na podobne urovni. Honda mela dost casu a financi na vymysleni a ladeni jednotky.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      78.102.112.XXX
      Myslím, si, že příští rok ještě nebudou adepti na titul, ale 2016 v to věřím :)
      Myslím si, že příští rok bude hrát Mercedes opět na rekord, a o místo na bedně se bude prát Williams, Red Bull a McLaren... o body se budou spolu prát Force India, Ferrari a Lotus a o to abychom nebyli poslední budou bojovat Torro Rosso a Sauber, popřípadě Caterham...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    haha.... Když vyhrává jen Hornerův tým, tak je to ok.Když vyhrává někdo jiný, tak je to deprimující :) to mne fakt pobavilo.

    + 22 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Každý rok se dělalo spoustu změn v oblastech, kde byl RB o mnoho dál něž všichni ostatní, tak aby se ten náskok zmenšil... u motorů je to naopak, změny žádné a pravidla takové, aby se náskok zmenšit nemohl.

      + 10 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.111.77.XXX
        Jak zmeny zadne, na jaro muzou udelat spoustu zmen, jen vedet jaky12

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        81.19.3.XXX
        Co je to za lež? Minulý roky se jen doupravovaly pravidla, kde RedBull našel šedou zónu a šel až za hranici, proto se pravidla upřesňovala, aby se zamezilo redbullu hnát vše až za limity.

        Na nových motorech a pravidlech kolem nich se všichni dopředu domluvili a souhlasili, Mercedes žádnou šedou zónu nevyužívá, pravidla "neporušuje", tak proč mu házet klacky pod nohy?

        Vy ten rozdíl nevidíte? Vždyť je to úplně jiná písnička

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jak se pozná, že někdo šel až za limity a jiný ne? Co bylo za limitem na foukaných difuzorech a jak víš, že Mercedes nemá v motoru něco na hraně? 03

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            foukaný difuzor nepředstavoval problém,ale byly tady nomněnky,že Red Bull využívá kontrolu trakce nějakým řešením.A dále tu byly jejich pohyblivá přední křídla+nos,který se pěkně ohnul,když mechanici v roce 2012 v Abu Zabí měnily Vettelovy přední křídlo03

            + 7 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama