DISKUZE K ČLÁNKU Motory Ferrari by byly u Williamsu z historického pohledu nevhodné

Claire Williamsová se rozmluvila o tom, proč tým Williams před letošní sezonou přešel na motory Mercedes a ne Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motory Ferrari by byly u Williamsu z historického pohledu nevhodné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 22.11.2014 12:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 21.11.2014 13:18
!!! ..."Mercedes tento motor vyvíjel už… »
» uzivatel000046 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2014 14:15
Prečo som zas anonym, keď som mal byť… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 21.11.2014 14:31
11 Nuž "žranicu" bude treba, aj… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Williams chtěl motory od Mercedesu už na rok 2010 jenomže Norberg Haug(tehdejší ředitel Mercedesu)řekl,že více odběratelů nechce a že mu stačí 3.
    Takže konečně Williams už pohání jejich vysněný motor z kterým přišly i výsledky04
    Samosdřejmě jen motor nestačí,ale kombinace Symonds a Mercedes vypadá hodně dobře01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapora

    80.87.214.XXX
    Mne to bolo jasné,... ...ako do Mercedesu odišiel Toto Wolf práve z Williamsu, že informácie ktoré v Mercedese o pohonnej jednotke dostal, tím Williams dobre ihneď zúročil. Pohonná jednotka od Ferrari by nebola výhodná po ekonomickej stránke, lebo motoráreň Mercedesu je na ostrovoch, kde má sídlo aj tím Williams, preto ja som pohonnú jednotku od Ferrari pre Williams ihneď vylúčil, lebo tá od Mercedesu je to najvýhodnejšie, čo pre Williams mohlo prísť, aj kôli spolupráci, motorárov s tvorcami šasi, nakoľko vzdialenosti sú medzi oboma minimálne. 11

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    !!! ..."Mercedes tento motor vyvíjel už delší dobu"...

    Diky Claire, mas u mna flasku!!!01 03

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.137.XXX
      Cital som clanok, ze Mercedes uz pri navrhu zmien mal sprraveny kus prace a ze len doladil podla pravidiel parametre ktore potreboval. Niet divu ze Ferrari a Renault nestihali.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.148.44.XXX
        alebo skor sa te pravidla doladili podla toho co chcel merzedes co mu vyhovovalo a co uz mal hotove !!! Zmena motorov bola fraska, ale zase jediny sposob ako v F1 udrzat merzedes, ktory velke motory nevedel, a kedze dallsiu stratu velkej automobilky si uz bernie nemohol dovolit tak sa poddal

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.199.XXX
          a preto mal dlhe roky najvykonnejsi v8 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            90.64.79.XXX
            To myslis to co "sprivatizoval" od Ilmoru?04

            "Najvykonnejsi" - to ano, to hlavne strieborní vyhlasovali po cely cas. Otazka znie, ci bol najvykonnejsi aj v case zmrazenia (2006 a akoze nebol!) a dalsia vec, ako sa z nich nasledne stal "najvykonnejsi" aj po zmrazeni...(?)03

            Dalsia otazka je - "kolkoze" vynimiek dostal Mercedes (za tie roky zmrazenia) na upravu/dorovnanie "spolahlivosti"? To sa zrejme presne nikdy nedozvieme, lebo sa tym "zabudli" pochvalit. Ale za to trebalo rozmazat po svete, ze Renault ziadal vynomku/y na dorovnanie vykonu.03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.199.XXX
              pravidla boli schvalene, uprava spolahlivosti bola povolena
              mohol sa aj renault pred zmrazenim vydat cestou silneho a nespolahliveho motora a potom podla pravidiel vylepsovat spolahlivost :)

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.62.XXX
                Ano presne "spolahlivosti"........ a potom niekde "vzaduuuu" je napisane nieco ako: "...blablabla + vylepsenia/zvysenia vykonu z toho plynuce".
                A renaulti vlastne tiez navysili tak ako kazdy predtym len "spolahlivost" len sa s tym pochvalili verejne a niekto to zacal rozmazavat a uz je z toho taka vseobecne znama vec, ze to "len ten renault"...03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • anonym

      194.228.216.XXX
      Nuž, vzhľadom na to, že istý Carl Friedrich Benz vyrobil prvý benzínový automobil na svete tak sa niet čo diviť, že ten motor vyvíjajú "dlhšiu" dobu.
      Kto za to môže, že Francúzi sa miesto vývoja nových technológii venovali papiňákom? 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX

      11 11
      Dobrý.Nutno ale sportovně přiznat,že Renault si tak strašně věřil, že jsem myslel že na motoru dělají 5 let a všechny přežehlíme.

      V článku se mi strašně líbí jak podsouvá minuloroční špatnou výkonost motoru od Renaultu.Asi si nevšimla,jak s ním dokázal jezdit Redbull a Lotus! Taky nějak pozapomněla,že vyhráli po moc letech VC. 12

      Žvásty o letošní "úžasné sezoně" Williamsu jsou taky srandovní.Po testech je každej viděl mistrem světa a nakonec to dopadne bez jedinýho vítězství (?) s pár podělanejma podiama a Redbullu koukají zhluboka do zadku.

      Jestli má Mercedes opravdu o 75 koní víc,tak jsou Williams,MCL i FI fakt k smíchu a hluboká poklona klukům od Redbullu a Alonsovi 01.

      Věřim,že Rakušáci chlapcům ve Viry zvednou mandle a příští sezonu se zvedneme.Je mi ale strašně líto, že jsme přišli o Lotus.Je to historický spojení a mám smutek.

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.62.XXX
        Ahoj!

        Tak tych 75k je taky nezmysel, "akoze ja som abstinent"...03
        Neviem ci si postrehol, dnes Helmut vykecal, ze by chcel vyradit ERS, pridat jedno turbo atdatd...03 urcite chapes preco to spominam.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.199.XXX
          helmut ma na mysli 75ponikov 18

          inak je zaujimave ze RB ktore dlhe roky bol top kvalifikant tak tento rok ma s kvalifikaciou velke problemy a nie raz bolo ich Bcko na tom lepsie alebo aspon priblizne rovnako
          takze ani to ich auto asi nieje to co byvalo, ak by mali v sasi taky naskok ako minuly rok tak ani pri chybajucich 75ponikoch by neboli tak daleko od mercedesu ako su

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            90.64.79.XXX
            To je len znamka, ze Medvedi makali na tom aute ako celku "milion rokov" pred vsetkymi. Inak by to nebolo mozne.

            Mam uz niekolko rokov jeden nazor na terajsich konstrukterov v F1:
            1. "sorta" - napr. Aldo Costa, Mike Gascoyne apod. - za vela penazi pri spravnych prostriedkoch (v spravnom prostredi) dokaze vykoumat velmi dobre auto. Pri autoritativnom prostredi/vedeni, kde mu neustale do toho pinda nejaky "manazer", to stoji za "staru belu" (narazka na Ferrari 03 )
            2. "sorta" - Newey - parafrazujem: "nemusi nutne ovladat noty, ale hraje ako boh"! 03 Toto je clovek, co vie dokonale zmenit "status quo" (vo svoj prospech). Videli sme to uz niekolkokrat v historii. "Uvari" vzdy (väcsinou) take nieco, co fakt funguje. Najlepsie je, ze "aj vie preco to funguje". (narazka na McLaren03 )
            3. "sorta" - napr Allison, Symonds - mozno nedosahuje v urcitej oblasti "to" co Newey ale dokaze poskladat ohromne auto, ktore konkuruje aj najlepsim. Problem by mohol byt s "ohodnotenim" (narazka na Lotus 03 )

            Mozno sa da uvazovat aj o dalsich kategoriach/sortach 06

            Nebrat uplne vazne prosim, samozrejme nezalezi "len" na tychto ludoch... to len "aby rec nestala"...12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        90.64.79.XXX
        Jo a ten Lotus ma neskutocne se.e... Na jednej strane chapem Lopeza ale... strieborne kurvítko...(?) to neee...
        No budem sa musiet poobzerat po inom tíme, ktoremu by som mohol fandit. Mohol by si Vettel zobrat do Ferrari aj Helmuta a potom by sa snad aj RB dalo...12

        Ci sa tyka zmrazenia, Viry ma asi jedinu moznost - vy.ebat z pravidlami a natestovat/vyladit si pohony (jak som minule pisal hlavne tie "scenare"/SW) nejak "pod inou hlavickou". Trebars AVL ked ich tak Helmut zboznuje.06 Kludne aj v Zetore, len nech makaju poriadne!!!03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama