DISKUZE K ČLÁNKU Alonso si vliv nového šéfa Ferrari Mattiaciho zatím nevšiml

Fernando Alonso řekl, že si zatím nevšiml žádné závažnější změny pod novým vedením Marca Mattiacciho. Ten byl jmenován jako nástupce Stefana Domenicalliho před VC Číny poté, co Stefano ve světle špatného startu do sezony rezignoval na svoji pozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso si vliv nového šéfa Ferrari Mattiaciho zatím nevšiml

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 22.05.2014 12:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasovalo 6 lidí) 22.05.2014 10:25
Ferrari nezbabralo nic. Ze do vedenia timu… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 5 lidé) 22.05.2014 11:46
Ano, ale ako som pisal, ani jeden z nich… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2014 10:38
Nemyslim, ze Mattiaciho skritizoval. Sam hovori… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nakoniec,... ...ak to správne Fernando analyzoval, vo Ferrari vedúci tímu je úplne zbytočný, lebo Domenikali robil to, čo mu on povedal a Mattiaci sa učí a teda Fernado by mal dostávať dvojitý plat, za to že jazdí a vedie aj tím. 18 11 Že robí len za jeden, e nespravodlivé ! Pod jeho vedením takto asi bude všetko dobre fungovať a Kimimu sem tam poserú nastavenie a občas bude dlhšie stáť v boxoch, potom ho zas zle povolajú na výmenu pneumatík, aby sa dostal do premávky medzi rýchlejšie autá a takto to pôjde až dokonca sezóny a na konci Fernaddo vystaví maturitné vysvedčenie Mettiacimu na post vedúceho truhlíka závodných boxov v tomto tíme a zas tu bude plno rečí o tom , že ale v budúcej sezóne budú určite bojovať o titul, lebo nové auto je veľmi pekné, lebo je natreté na karmínovo červeno a to sa každému fanúšikovi Ferrari náramne páči. 18 11

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kakaa

      85.71.39.XXX
      podle mě mu tu druhou funkci proplácej bokem, něco jako nějaká figurka bude sedět na boxový zídce uši jen pro tebe, o tohle alonso určitě nechtěl přijít tak teď ross brawn, kterej jedinej mohl něco udělat se zastavil jen zeptat... musel bych tu někoho poslouchat, kimimu bych občas šanci dát nemohl? ne víš sorry rossi, ale fernando si to nepřeje a my ho poslechnem, což je pochopitelný, protože kdyby nám odešel, tak se tu sesypem a začnem dělat káry jako v roce 2009 pamatuješ, no a prostě nevěříme že bys to zachránil, tak radši obětujem kimiho, kterej je tu stejně jen pro prachy, uvidíš v monaku jestli bude na roštu před fernandíkem, tak mu měníme převodovku, už je skoro zapomenutý jak jsme to udělali massovi, jinak červený ferko je hezčí než petronas mercedes jen kdo by v něm chtěl jezdit?

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    To je jasný Personální změny jsou ošemetná záležitost a pokud tomu oboru vůbec nerozumí tak nechápu co tam stejně dělá. Ferrari to tady zbabralo. Mattiaci s tím neudělá vůbec nic, naopak...každopádně i kdyby byl zkušený tak to potrvá min půl roku než se něco začne dít.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Ferrari nezbabralo nic. Ze do vedenia timu pride clovek, ktory v tejto oblasti predtym nerobil alebo nepozna tim a prostredie je uplne bezna vec.

      Napriklad Flavio Briatore - bo manazerom siete predajni triciek Benetton, nez sa stal sefom timu F1. Alebo taky David Richards ci Jean Todt. Ani ti nepoznali prostredie F1, ked sa stali sefmi timov.

      Dobry manazer timu F1 musi byt...dobry manazer. A je jedno ci predtym predaval tricka alebo nanuky alebo si ho tim F1 vychoval, pretoze ako sme videli u Domenicaliho a Whitmarsha, tak ani celozivotna priprava na tento post majstra nerobi.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Jediný problém s tím přirovnáním k Briatoremu je ten, že od roku 1988 do roku 1993 se Benetton stabilně pohyboval na 3-4 místě v PK, jezdecký titul s Benettonem získal Schumacher až v 1994 a titul v konstruktérech až v roce 1995.

        Takže pokud bychom to přirovnali k Ferrari, tak angažování manažera bez zkušeností z F1 jim přinese jezdecký titul v roce 2020 a titul v PK v roce 2021. 12

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000792

          uzivatel000792

          88.212.36.XXX
          To problem nie je. Benetton nebol v roku 1988 tam kde je Ferrari dnes, co sa vybavenia a personalu tyka.04

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            Tam kde je Ferrari dnes, je dnes i jejich konkurence. Pokud tedy není ještě dál. 14

            Mercedes má výborné auto a pokud bude na jeho základu stavět i v dalších letech tak se bude pohybovat na špici. RB bude zpět nejpozději v příštím roce a McL do toho začne pod vedením Denise a Hondou taky slušně šlapat, ti už totiž nemají jinou šanci než začít vyhrávat, jinak je osud Williamsu nemine.

            Já prostě nevím, čím by tyto týmy mohlo Ferrari předběhnout (snad jen ten McL), když jediné co změnili byl šéf stáje, který do teď prodával auta. Z Ferrari není slyšet nic jiného než nutnost tvrdší práce, nicméně to od nich slyším už několik let a nikam to nevede. Chce to víc kreativity v návrhu vozu a ty tvrdší prací nezískají. F1 je v první řadě o technické invenci, o promyšlení všech aspektů řešení a porozumění chování vozu, a to chce klid. Pod tlakem a ve stresu neporozumíte ničemu a ještě máte slušnou šanci udělat řadu chyb.

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000792

              uzivatel000792

              88.212.36.XXX
              Ale neporovnavam Ferrari s konkurenciou, ale vybavenie a personal Ferrari s vybavenim a personalom Benettonu z roku 1988.

              To je obrovsky rozdiel. V oboch smeroch. To co si ty zacal pisat je nieco uplne ine, uplne ina tema, uplne ina debata.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Honza

        78.102.172.XXX
        Ale jak Todt, tak Richards měli obrovské zkušenosti z motorsportu. Todt, bývalý navigátor v rallye a pak velmi úspěšný šéf Peugeotu Sport. Richards, také bývalý navigátor a od 80. majitel a šéf Prodrive.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Honza

    78.102.172.XXX
    Alonso Na začátku týdne veřejně Fernanda pochválil Zetsche z MB. Alonso teď nepřímo zkritizoval Mattiaciho, což se ve Scuderii nedělá. Téma letní okurkové sezóny se začíná rýsovat :)

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Nemyslim, ze Mattiaciho skritizoval. Sam hovori, ze za mesiac sa nemozu diat zazraky a ze Mattiaci este len spoznava tim a tovaren. A ze Mattiaci bude potrebovat niekolko mesiacov hovoril na zaciatku aj Montezemolo a Domenicali.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama