DISKUZE K ČLÁNKU Kobajaši: Renault nemá na to, aby si to mohl rozdat s ostatními výrobci motorů

Renault momentálně není v situaci, aby si to rozdal s dalšími výrobci motorů v F1 - Ferrari a Mercedesem, nechal se slyšet Kamuj Kobajaši.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kobajaši: Renault nemá na to, aby si to mohl rozdat s ostatními výrobci motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 22.02.2014 09:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 21.02.2014 18:07
blbost 03 ziadat vynimku bolo regulerne… »
» uzivatel001445 (Hlasovali 2 lidé) 21.02.2014 15:15
Snad to nějak kluci zvládnou.01 Budu jim … »
» uzivatel001445 (Hlasoval 1 člověk) 21.02.2014 15:17
Naprostý souhlas01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Môj ty bože,... ...je to ale pre Renault katastrofa a už vidím na rok Hondu, ako im zobere všetkých zákazníkov a ostanú im len oči pre plač a hanba na dlhé roky, aj napriek tomu, že voľakedy vstúpili do F1 ako priekopníci v turbotechnike. Je to teda riadny prúser, ak to takto otvorene povedal tak skúsený jazdec, akým Kobi, bezpochyby je. 02

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001445

    uzivatel001445

    37.188.238.XXX
    Snad to nějak kluci zvládnou.01 Budu jim fandit! Držte se!04 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Uvidíme už příští týden, jestli se výkonnost motoru Renault zvýší. Pokud ne, tak to budou mít jejich týmy v Austrálii a následně i Malajsii dost složité.

    Renault samozřejmě může zvýšit výkon motoru i mezi třetími testy a startem sezóny, ale nasazení nového řešení přímo do závodu, bez předchozího testu na dráze, spolehlivosti nepřidá, a situace, kdy by týmu odešel motor už v prvním závodě, by byla pro každého naprostou katastrofou, protože na zbývajících 18 závodů, včetně posledního dvojbodového, by měli už jen 4 motory.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001445

      uzivatel001445

      37.188.238.XXX
      Naprostý souhlas01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nikos

        213.195.215.XXX
        a to je ono Jak se rikalo ze jim budou chybet testy v Jezenu a ostatni na to ... nebudou stejne se moc nejezdilo ale opak byl pravdu ferrari a mercedes najezdili pres tisic kilomentru a tim padem jsou o level vis. Tedkom muzou uz testovat nove mapovani atd zvyseni vykonu a overit si zase chlazeni a vse okolo a renaul teprve ma to co ostatni v jezenu a za tyden uz se budou snazit tymy s toho mackat maximum a overit si ze to pujde a renaul zjistovat zda dokazou zrychlit o neco zas a uchladit atd ... a jestli skoci behem tydne o dva leveli vis bude to o drzku ... takze si myslim ze jsou o tridu pozadu oproti motoru mercedes a ferrari a krute na to zacinaji doplacet ... ted už to pujde raz na raz zitra konec pak tyden znovu a pak uz zavod a na ostro a uz neni cas na nejake vypadky. už by se meli ukazovat nejake vysledky.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Shaze

      89.203.142.XXX
      Už vidím jak budou po prvním závodě Red Bull a ostatní brečet, že mají horší motor než ostatní a budou žádat FIA o výjimku ať Renault může svůj motor ještě poladit úplně stejně jako to bylo když zaváděli V8. To byla jedna z největších sviňáren v F1 a teď se bude historie opakovat ...

      + 9 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.22.XXX
        blbost 03 ziadat vynimku bolo regulerne povolene! A ked sme uz pri tom - kolko vynimiek ziadal mercedes (aj ferrari) za cely ten cas? Hlavne prvy menovany tych "post"-uprav vykonal !evidentne! nasobne viac ako ktorykolvek iny vyrobca, so zamienkou vylepsenia spolahlivosti (sa zvysil aj "nepriamo" vykon)!!! Dokonca MB mali jeden pripad, ked si v "opojeni" z vlastnej dokonalosti mysleli, ze zastavia RedBull a "vybavili" zakaz mapovania (Renaultu/RedBullu)!
        Ked zachvilu zistili, ze najviac uskodili sebe, okamzite ziadali pre seba vynimku na styri valce!!! Aj im bola udelena! ("Mimochodom" RedBullu nie hned, az na dalsie preteky!)

        Ze sa o tom nehovorilo tak frekventovane ako o Renaulte/Redbulle je zas len spinava politika!

        Takze ak chces nadavat, najprv si nieco pohladaj/prever o "svojich" idoloch a potom pis...03

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          Zdravím tě Erdedy.Koukám,že si se trochu rozčílil.Chce to zachovat klid.V testech se ještě nikdo mistrem světa nestal i když podle zdejších komentářů je asi hotovo.04
          Méďa-Béďa sice jezdí jako drak,ale na to,že Renault lítá na tři čtvrtiny výkonu to začíná být nadějný.
          Až to tam Kamikadzemu nafoukaj naplno-rozštípe auto ve druhý zatáčce.12
          Oni jsou asi v Renaultu samý blbci a udělali slabej motor,se kterým je auto o 30km/h pomalejší než ostatní..Pro Kamuje zatím hláška roku. 11
          Kilometry narůstaj a vše se mění k lepšímu.A hlavně nezapomen na to co jsem psal už minule.RB a Lotus mají něco v oblasti řízení motoru co ostatní ne.jak to začne fachat-budeme rychlejší v zatáčkách a dáme jim na prd...
          Zítra prý roztočí motor Caterhamu na plno,tak jsem sám zvědav.Že by čas do dvou sekund třeba za MCL? 11

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.22.XXX
            Ahoj Arnoux!

            04 asi som tam napisal moc vykricnikov, tak to teraz vypada, ze som rozculeny... Nie niesom, "momentalne" (uz aj par mesiacov..?) nemam "cas" byt, problem/y F1 sledujem vylozene okrajovo (trochu rano a trochu vecer. Dufam, ze sa ro zmeni...(?)). Len som "prizvukoval" uz tisickrat napisane/povedane.03

            Kiez by sa im to podarilo vyladit a co najskor, aspon ten Caterham kruzi! Za toto by mali byt nasi pani aj RB nekonecne! vdacny - asi Caterham nie je etalon aero, ale tie zatazenia a vobec "motohodiny" 04 na drahe su nezaplatitelne!
            S tym systemom som nieco-niekde (velmi chabo)... ale neviem sam co to ma presne byt, netrufam si povedat ako vyznamny dopad na vykonnost... Jedno co "viem/e isto" (len dedukujem), ze zrejme pracuju (zasa) na zvyseni prev. teplot (asi prev. tekutin ci kritickych sucasti). V tomto sa im zvycajne dost darilo, lepsie povedane - predbehli asi vsetkych. Otazka znie, kde je konkurencia teraz v tejto chvili (?). Vyzera, ze vsetci +/- zasa v bode "0". Uvidime.

            Zajtra (ci az buduci tyzden?) budu tocit u Caterhamu plny knedlik? Fuuu - tak to som vazne zvedavy!!! Uplne si dam pohov od "povonnosti"!01 Aj to je dalsie plus k tomu co som spominal v predch. odstavci!

            Priznam sa, ze mi nervy zere jedna otazka - ktorou "filozofiou" (pristupom) sa vo Viry vybrali - urobit extremne nadupany motor/spolahlivy "v ramci moment. moznosti" a potom ho ladit k dokonalosti, alebo urobit "len" nejaky "standard" vykon k nejakej myslenej spolahlivosti (vsetky varianty asi v sumare s chladenim apod.) a potom "sa uvidi", co sa bude dat postelovat...
            Zatial mam sem-tam pocit, ze to prve... Ale vzapäti Caterham natoci (skoro) hravo denne aj 100k, sice neni najrychlejsi (dnes uz aj vieme preco) a ani nie "vcelku", ale proste to zvlada! Tak velky nepomer by som medzi dvoma extremami (RB/Caterham) necakal. To nechcem Caterham podcenovat co sa tyka aero, ba prave - ich aero nemoze byt o "taky" kusisko (hned odzaciatku) pozadu - resp. ten omielany pomer aero/chladenie... Neverim, ze tu pomyselnu latku (ktoru Newey "rad" prekracuje), maju o "tolko" nizie (konzervativny navrh akebo ako to nazvat).
            Jasne, neviem ako to je riesene u jednych ci druhych, ale vysledok nemoze byt tak priepastny...

            Tak dufajme, ze nabuduce vykrutia ten "pohon" uz konecne na nejaku slusnu uroven aby sa mohlo zacat uz konecne makat na inych veciach... Uz je to na mna prilis dlho...04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama