DISKUZE K ČLÁNKU Renault své soupeře v F1 varoval před nízkou minimální hmotností pro rok 2014

Renault své soupeře ve Formuli 1 již dávno varoval, že příliš nízká povinná minimální hmotnost může v roce 2014 představovat problém - ti jej však ignorovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault své soupeře v F1 varoval před nízkou minimální hmotností pro rok 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.10.2013 09:30 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však sa nechajme prekvapiť,.. ...tímy majú na to technický potenciál, aby to veľmi ľahko splnili a Renault nie je vševed, ktorý im má diktovať ako to majú robiť. Existuje totiž cesta ako sa vtesnať ľahko do limitu, nevoziť zbytočne dva hybridné systémy a chladiče všeho druhu v motorovom priestore, ale len jeden hybridný systém a maximum získať práve maximálnym využitím z paliva a pritom postaviť veľmi dobré aerodynamické auto, čo som tu už viackrát spomenul. Kto sa pustí touto cestou, porazí Red Bul a dodavateľa jeho motorov, Renault hneď v úvodnej sezóne turbomotorov v r. 2014. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Toho nadělaj Každý má jiný předpoklady pro různé sporty. Malý až na výjimky nehrajou basket, habáni nemůžou jezdit F1, brejlatý nemůžou pilotovat letadlo, i když by strašně chtěli. To chtěj všichni dělat všechno nebo co? Trochu mi to připomíná bezbarierový vstup do institucí ve městech, kde ani žádní invalidi nebydlí. Rovnoprávnost je výmysl nové společnosti.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      M3, chápu, když to omezení vznikne přirozeně, malej člověk holt nevyskočí tak vysoko, aby byl pod košem konkurensechopnej.
      Každopádně, tady vzniká ten limit uměle, rozhodnutím nějakých "chytráků" od stolu. To nemá s přirozeným vývojem nic společného a je to jen další zbytečně vytvořený problém.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        46.13.241.XXX
        To máš asi pravdu. Ono je problém v tý technice, která jde pořád dopředu a způsobí, že to je za pár nuda, protože se najde jeden tým, kterej je strašně napřed. V basketu je koš už desítky let ve 3,05 nebo tak ňák a je to. Snaží upravit pravidla, aby bylo pole vyrovnané. Trochu se jim to povedlo ale už je to extrém. Na druhou stranu v 90. letech dávali Wiliamsy a Benetony poslednímu i 8 vteřin na kolo. Závodily tak 4 týmy a zbytek byl jen dekorace.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        No když to vezmeš do důsledku, je to umělé i u basketu, volejbalu atd. Kdyby dali koš (síť) do metrové výšky.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Aby za chvíli v F1 nejezdili jen trpaslíci. V jednom sportu už to tak dopadlo (ano, jsou to dostihy) a F1 k tomu má docela slušně našlápnuto.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.24.204.XXX
      Nejen dostihy. Co třeba motorky, kolik váží jezdci MotoGP, o nižších kat. nemluvě? Motorsport jako především chlapská zábava dopadne tak, že budou jezdit podvyživený prckove.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama