DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari o svém soukromém testu v Barceloně: "Zcela v souladu s pravidly"

Ferrari odhaluje detaily o svém soukromém testu v Barceloně mezi Velkou cenou Španělska a Velkou cenu Bahrajnu. Jezdilo na pneumatikách Pirelli stejně jako Mercedes, ovšem se starým vozem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari o svém soukromém testu v Barceloně: "Zcela v souladu s pravidly"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 31.05.2013 19:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 31.05.2013 12:29
to, že bylo všechno "křišťálově čisté, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • dannak

    193.245.34.XXX
    Mam pocit, ze tohle tajne testovani bude trvat do doby, dokud nekomu nedojde, ze jedina cesta, jak se s tim poprat, je opet povolit nejake oficialni testovani v sezone.
    Uplny zakaz testovani je uplne zcestny, pak se kdekdo ohani bezpecnosti, ze pneu nevydrzi... ale ono je tezke vyrobit pneu pro auto, ktere ma jine charakteristiky, nez auto ktere pak zavodi. Vsichni pak ale krici na Pirelli, zedodavaji smejd. Muzou za to skutecne ?
    Argumentace, ze testy jsou nakladne... ano, jsou, ale to snad k F1 patrilo odjakziva, nejsem si jist, jak moc sport a divaka obohacuje, ze se zavodu ucastni tymy, ktere sotva preziji od sezony k sezone a vykrikuji, ze testovani ne, ze na to nemaji. Taky nelitam 1st class, abych pak rikal aerolinkam, ze maji zlevnit, protoze 1st class je moc draha!
    Je to zvracenost. Navic, pokud by test byl nejaky hromadnejsi, treba po nejakych zavodech, naklady by zcela jiste klesly. A at jsou klidne pod dohledem FIA, podobne jako predsezonni, omezeny celkovy pocet kilometru, vybrane zavody, po kterych tymy muzou zustat a testovat, hotovo.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to úplne jedno,.. ...lebo tie vozy majú rovnakú DNA a v podstate ide len o zmenu veľkosti nasávacíc otvorov, krídiel a nejakých doplnkov. Kokpit ostáva rovnaký, možno sú na ňom drobné úpravy, preto je to úplne jedno, ktorý model to bol. Ak by totiž na tohotoročný model Mercedesu namaľoval niekto ozmačenie minuloročné, ani boh by to na 1. pohľad nerozoznal, jedine po hlbšej analýze, preto je úplne zbytočné o tom bazirovať. Myslím si, že tých 1000 km zas nie je tak veľa na test, ak predtým na dráhe pri Maranelle testovali v kuse dňom aj nocov a to v sezóne aj mimo nej a keď absolvuje každý tím tých 1000 km, tak je to úplne v poriadku a je to dosť na to aby tie sračkové pneumatiky pochopili a do nekonečna tu nevyplakávali. Fanúšikovia F1 nie sú zvedavý na ich vyplakávanie a vzájomné invektívy medzi tímami, ale na závodenie na trati a o to vlastne ide. 02

    + 7 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      myslím, že Ti příliš nedochází souvislosti. V okamžiku, kdy jsou testy zakázány, ujede mercedes s autem, které potřebuje poladit, s oběma závodníma pilotama 3x velkou cenu. Myslíš, že jim byl ten test k ničemu?
      Ferrari F150 a současný F138 jsou naprosto odlišné vozy. Uvědom si, že na F150 bylo použito pushrod zavěšení a F138 má pullrod na obou nápravách, což znamená naprosto odlišnou mechanickou charakteristiku

      + 20 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Bol si pritom,.. ...a videl si to na vlasné oči ? Nie. Keď nie, tak netvrď hlúposti, lebo to všetko sú žabomyšie vojny, v ktorých sú vo Ferrari majstri a slúžia na rozhodenie súpera a sústredenie na závody. 08

        + 7 / − 25

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          62.209.192.XXX
          ...
          Každopadně na posouzeni přestupku tu neni nikdo znás a moc jsem zvědav s jakým trestem FIA příjde.
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            to, že bylo všechno "křišťálově čisté, že to ani křišťálově čistější být nemůže" si nemyslím. na druhou stranu, takoví kaskadéři, že by šli u Mercedesu do něčeho zcela nelegálního a čekali, že se to neprovalí, snad nejsou. a jestli ano, tak to je opravdu na Chocholouška. myslet si, že se v dnešní době něcotakového ututlá je opravdu zralé na Bohnice.
            co se týká gum a jejich testů: ten, kdo vymyslel, že se může testovat pouze se tři roky starým autem je stejně chorý, jako ten, co potají testuje. vždyť ty auta jsou za tři roky úplně jiná! nejenom kvůli vývoji jako takovému, ale i kvůli pravidlům. to na příští rok, až budou auta i s motory zcela odlišná, tak budou testovat gumy s loňskými auty? opravdu naprostý nesmymsl. jediné rozumné řešení, je uspiřádat pod hlavičkou FIA testování pneumatik pro všechny v jeden termín, za stejných podmínek pro všechny. nikdo by nemohl protestovat.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.103.252.XXX
              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

              + 6 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • dannak

                193.245.34.XXX
                a odkus mas tyto info ? zdroj JPP, nebo nejaky duveryhodny ?
                protoze, ze Ferrari i Pireli jsou italské firmy ? proc spolu treba nepece FIA a mercedes, kdyz safetycar a medicalcar jsou mercedesy ? to nemá logiku, to nemůžes přeci myslet vážně ;)

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  95.103.252.XXX
                  pamataj ze najsilnejsi a s najvacsim balikom si dokaze vsetko kupit. preco asi fiat a mercedes su spokojny . a preco asi lotus place ?

                  + 3 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Práve to bolo dokonale vysvetlené,.. ...že všetko je v najlepšom poriadku, u Ferrari aj Mercedesu, lebo traja čelný predstavitelia Pirelli Paul, Maurízio a Mário to dokonale vysvetlili, že všetko prebiehalo v literepravidiel a pod krídlami FIA a teda je všetko v najlepšom poriadku a Vy chlapci môžete spokojne spať a zajtra ráno svieži vyštartovať na dubáky. Už rastú ! 01

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      95.103.252.XXX
                      fiat nemohol ist testovat lebo by ich zozrali tak sa dohodli s mercedesom a teraz vsetci riesia mercedes a taliani sa v klidku tvaria ze nic lebo data maju. RB je velky strasiak uz nevedia co maju spravit aby ho dokazali porazit.

                      + 3 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • FanF1

                193.110.186.XXX
                zase jeden paranoik.Fiat nam tu nepreteka, ale nevadi, len nech im to posielaju. im je to na dve veci na nic a na h....

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • wrt

    217.212.230.XXX
    . Za pravidlá, ktoré predpisujú používanie pneumatík neotestovaných na autách pre ktoré sú určené, by mali niekoho zatvoriť.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama