DISKUZE K ČLÁNKU Provozní rámec pneumatik se nezměnil, tvrdí Sauber - rozumí jim lépe než ostatní?

V letošní sezóně se rozhořely debaty o vlivu pneumatik na závodění a na překvapivé výsledky. Sauber si však slovo loterie do úst nebere, podle něj se teplotní rozmezí pneumatik Pirelli po úpravách před letošní sezónou nezměnilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Provozní rámec pneumatik se nezměnil, tvrdí Sauber - rozumí jim lépe než ostatní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 22.06.2012 10:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to súčasť hry Pirelli, neustále niečo meniťna na pneumatikách,.. ...aby špičkové tímy nemali k dispozícii dostatok dát z predošlého roku. Preto sa menil tvar a receptúry, ktoré sú cekom iné ako minulého roku, preto tiež charakteristiky sú cekom iné a rozsah teplôt v ktorých fungujú môže byť v jeho šírke rovnaký, ale leží úplne inde, lebo zmesi sú podstatne mäkšie ako minulého roku a tak zmienka o tom, že pracujú pri tých istých teplotách sú úplne scestné. Preto aj tímy tápu. Výhodu majú tí, ktorí majú k dispozícii jazdcov, ktorí boli skúšobnými jazdcami Pirelli, ako je Romain v Lotuse, alebo auto je mimoriadne aerodynamicky vyvážené, ako sa to podarilo urobiť Sauberu. Je to však náhoda, že sa do nej v Saubery trafili, ale ako zjavne vidieť, nevyhovuje to obom jazdcom, lebo Kobimu to akosi nesedí tak, ako Sergiovi, preto by sa dalo o tom diskutovať a podrobne vyspovedať oboch jazdcov, v čom to vezí. Na rok sa zas majú meniť rozmery pneumatík na 18", čo bude zas pole neorané, neistota a neskúsenosť, lebo si to vyžiada úpravy nielen náprav, ale aj aerodynamiky celého vozu. Potom sa človek len čuduje, na čo sa vôbec diskutuje o znižovaní nákladov, keď sa stále niečo neustále mení a to vedie k tomu, že všetky komponenty sa musia znovu vyvíjať a zdokonalovať, čo je v podstate začarovaný kruh. 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    78.98.16.XXX
    genialna vyhovorka vsetky machinacie co sa deju sa hravo vysvetlia pneumatikami. kludne moze vyhrat VC marusia a povedia ze dobrre managovali pneumatiky a nikto sa nebude cudovat. buttonovi sa nedari jasny dovod - pneumatiky. majster bude jasny az v poslednej VC uz zisky neuniknu ako minuly rok.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant konečně připustil, že výrazně chyboval (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě GP KANADY: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama