DISKUZE K ČLÁNKU Dosáhne McLaren letos na vítězství? Co si myslí jeho šéf Stella

McLaren se v průběhu sezóny zvedl natolik, že po potížích s postupem z poslední části kvalifikace se stal druhým nejrychlejším týmem a bojuje o pódia. Jeho šéf Andrea Stella promluvil o tom, jestli bude mít na to, aby některý ze zbývajících závodů vyhrál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dosáhne McLaren letos na vítězství? Co si myslí jeho šéf Stella

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 20.10.2023 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 18.10.2023 08:57
Pokud Max odpadne, tak má šanci celá řada jezdců.… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 18.10.2023 10:45
Já myslím že to není důležité. Spíše bych… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 18.10.2023 13:00
Hlavně ať jsou dobré závody 11 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.135.XXX
    Kapku historie,výkony motoru na konci roku 2017.
    Mercedes M08 949 HP 786 HP
    Ferrari 062 934 HP 771 HP ztráta 15 HP
    Renault RE17 907 HP 744 HP ztráta 42 HP
    Honda RA617H 881 koní 718 HP ztráta 68 HP

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Jak jsou myšlena ty 2 čísla ? Tj bez hybridního pohonu ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Ano 11 Mercedes-motor měl výhodu menší spotřeby, stratoval o 10 kg lehčí. Takže jen v tomto ( motor + spotřeba) o proti Ferku + 0,5 vteřiny. A to kdo ví zda neblafovali.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Já myslím že to není důležité. Spíše bych kvitoval "neustálou" dvoumístnou bednu a naladění týmu na kvalitní výkony ve vešech aspektech jak monopst tak jezdci do konce sezóny. 11 A počkáme si, na co to bude stačit.

    Kvalitní vstup do další sezóny je důležitý. Je mi jasné, že konkurence bude velká a že to ropzhodně nebude jednoduché. Jezdit ale špičku ( nebo lehce za ní) bude tak nějak skoro povinnost.

    Mercedes má vylepšit motor, v rámci pravidel ( zabalení nebude tak malé, změna chalzení, bude se moc na něj moci více tlačit), tak snad tam budeme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Ty dvojité bedny / úspěchy v posledních VC staví Mclaren do role 2. nejsilnějšího týmu... Ferrari a Mercedes můžou jen děkovat bohu, že se rozjeli tak pozdě... Ještě jsem zvědav na interní souboj v týmu... Oscar to minule odpálil, to by mohlo být ještě zajímavé...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Bude to v pohodě, teď jde o tým, kluci se všemu v pohodě podřídí.Doufejme že výkonost vydrží a že budeme druzí. ( na co to bude stačit v PK je věc druhá) Bylo fakt už na čase, předvézt, že v TOP 4 máme své místo. Doufám klidně i v TOP 5 a neodskočený RB, byla by neskutečná mela. 11 Mód furt plnej. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      109.81.126.XXX
      S tím chlazením motoru je to zlepšení jisté i pro McL? Má se tedy jednat o vylepšení uvnitř motoru? Protože chlazení jako takové, chladiče, vedení, ... předpokládám že si každý tým řeší individuálně podle koncepce svého auta. Nebo ne?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        37.188.135.XXX
        Ano chlazení různé je, ale jde i balení motoru a to bude imho stejné a pak jde I mapování a nedovedu si představit, že AM a Mclaren měl letos výkonovou výhodu oproti továrnímu Mercedesu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          109.81.126.XXX
          To už není že si sw řídící jednotky řeší každý tým sám?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            37.188.135.XXX
            Když nemáš stolice a zázemí a specialisty , tak si nejsem jist zda je dobrý nápad tohle ladit sám. Dříve to možné bylo, ale to nebylo pravidlo o stejných možnostech výkonu, motoru, prostě co má továrna to musí dodat zákazníkovi. Taky teď je jen jedna mapa na celou sezónu.
            Třeba Mclaren v prvním roce těchto motoru 2014 měl sice Mercedes motor ale mapu dostal úplně jinou a slabší, aby to nemohl předat Hondě Tehdy bylo vše jinak.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Pokud Max odpadne, tak má šanci celá řada jezdců... Zajímavé bude Las Vegas, kde se ještě nejelo, takže nikdo nebude 100% připraven a tedy i RB by mohl zaváhat...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama