DISKUZE K ČLÁNKU Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování

Alfa Romeo v úterý představila vůz, se kterým bude závodit v sezoně 2023, přičemž očekávání jsou od modelu s číselným označením C43 vysoká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 10.02.2023 12:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2023 15:36
tady souhlasím s Ferdou, pokud se zavedl… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 07.02.2023 21:53
Při rozpočtovém stropu se mi jeví tyhle omezení… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 08.02.2023 21:45
Opět špatně synečku. McLaren a dokonce i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    tak Valteri je už taky trošku "starší ročník" a zcela jej chápu. trénovat v posilovně místo tréninků na trati je určitě méně zábavné a co si budeme povídat, každý člověk je jiný. někdo je schopen natrénovat nasucho, někdo je vysloveně "závodní typ", kterému jízda v autě dá podstatně víc. navíc nic nenahradí pocit z jízdy. myslím si, že je to dneska zbytečně sešněrované. máme finanční stropy a jak kdo peníze využije by mělo být na nich. v tomhle zcela souhlasím s diskusí níže.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Na testy jsou potřeba motory, pneumatiky, tratě a to stojí mraky peněz, co na tom kluci nechápete ?

    Kdysik mělo Fiorano neomezený rozpočet a tedy vekou výhodu. To chcete aby zase "někdo" měl.

    Já Vám fakt nerozumím, "dědkove" jste...skuhrači po mládí. 13 03 Klasika. 12 11 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.0.XXX
      Co nechápeš na rozpočtovém stropu?
      Mi osobně je zcela jedno jestli týmy své peníze utratí za testy ve skutečném voze, nebo v aerotunelu.
      Naopak nevidím jediný důvod proč by týmy musely oprašovat dva roky staré vozy, aby pod záminkou že testují Pirelli. Naopak právě tyhle jízdy beru jako mrhání penězi a vlastně i jako podvod, když se na starých vozech nízké profily nepoužívaly.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Testy se dělají v tunelu a i na dráze, to je vždy spojená nádoba. Přesouvá se na tréning. A jestli mysliš že by mohli omezit aero tunel, tak seš na omylu. To by tak nebylo.

        Jako vyrobit křídlo, které nefunguje a zjistit to na dráze testem, to by byl majstrštyk. 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.0.XXX
          Není mým úmyslem cokoliv přesouvat.
          Pouze jsem chtěl říci, že teď když máme rozpočtové stropy, tak je zcela zbytečné mít X dalších omezení. Když chce někdo dát přednost utratit své povolené peníze za skutečné jízdy místo simulátoru, tak proč by si nemohl svobodně zajezdit.
          Tady vidím hlavní problém v tom, že FIA chce stále něco nařizovat a v konečném důsledku to k ničemu kloudnému nevede.
          Nechme týmům alespoň kousek svobody aby si samy mohly svobodně rozhodnout jestli dají ve vývoji větší přednost Aerotunelu, CDF, nebo třeba už zmíněným jízdám na dráze.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Taky mě štve omezené testování...třeba by nebylo špatné nechat týmy testovat podle pořadí v PK...ti slabší by mohli testovat větší počet dní.

    Ale celkově mi reálné testování na trati přijde nesmyslně omezené. Když si vzpomenu na Michaela kolik toho ve Fioranu natestoval...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.0.XXX
      Při rozpočtovém stropu se mi jeví tyhle omezení poněkud zbytečné.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Dřív se mohlo testovat neomezeně, zase neměli dnešní technologie a nebyli schopni postavit tak dokonalé vozy...

      Já na to mám dvojí názor... Na jednu stranu mi přijde fakt nesmyslné, že jezdci fakticky nemůžou trénovat... Na druhou stranu jak píšu... Dnešní vozy a hlavně týmy jsou tak dokonalé, že výsledkem jejich práce je 100% výkon tedy nuda... Jakákoli komplikace je vlastně dobrá show... Když to loni Mercedes netrefil, tak pro mě jako fanouška to bylo mrzutý, ale zase to byl nějaký příběh, který se nesl celou sezónou a završil se úspěšně v Brazílii... Kdyby se mohlo testovat, tak se vůbec neodehraje... Mercedes by to odladil před prvním závodem nebo během několik prvních závodů...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No, ale ono to tak je stejně...jestli Mercedes nemá dost testovacích dní na trati...dožene to na virtuálu... jedině že by Williams jako poslední mohl testovat 10 dní...a Redbull jako vítěz třeba jen 5.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Naštěstí ještě virtuál není 100%, takže přeci jen to s realitou nemusí korelovat...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            tady souhlasím s Ferdou, pokud se zavedl rozpočtový strop, tak bych jakékoliv omezení na testy zrušil. Ať si každý tým utratí své peníze pro sebe co nejefektivněji...

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              193.165.96.XXX
              Ano prosím.
              Jsem přesvědčený, že není lepší řešení, než si zkontrolovat kybernetický vývoj přímo na trati.
              Někdo sice může řeknout, že je to drahé a neekologické, ale když se někde udělá chyba, tak to vyjde mnohem dráž a ekologii dohánění ztrát taky zrovna moc nepomůže.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Nesmysl, nikdo nemá trať krom Ferrari. Tomu nejde konkurovat.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                193.165.96.XXX
                Opět špatně synečku. McLaren a dokonce i Williams má svou vlastní trať. Nebo alespoň měli.
                Jinak Fiorano je v dnešním měřítku poněkud předpotopní záležitost.
                Jen zkus Fiorano porovnat s aktuálním okruhem na kterém se se jezdí opravdové závody F1 a dokonce i týmu F1 patří. Název raději zmíňovat, aby ses nemusel stydět až moc. 03

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama