Austin - ohlasy jezdců po kvalifikaci

MFr, 17. září 2016, 17:00 Google+

V Austinu mají jezdci za sebou celkem napínavou kvalifikaci. Jak své výkony hodnotí ti nejlepší v jednotlivých kategoriích?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Austin - ohlasy jezdců po kvalifikaci - anotačné foto

Podaří se posádce Lotterer/Fässler/Tréulier zužitkovat pole position v Austinu? | foto: Audi Sport Press

Sdílejte článek

LMP1 - Audi #7 (1:45,750 min.)

André Lotterer: „Vůz byl výborně ovladatelný a rychlý, zejména ve vlásenkách v prvním sektoru. Naši aerodynamici odvedli opravdu skvělou práci, je to velmi efektivní. Doufejme, že se nám bude dařit i v závodě a že zde vyhrajeme.

Marcel Fässler: „Už ve volných trénincích jsme ukázali naši rychlost. Auto se velmi dobře řídí, zejména v rychlé první sekci je to velmi znát. V kvalifikaci, s malým množstvím paliva, jsem si připadal, jako na horské dráze. Bylo to velmi zábavné. Audi patří první řada, je to pro nás dobrý výsledek, vzhledem k tomu, že jsme museli pracovat až dlouho do tmy. Děkuji hlavně mechanikům, že nám připravili tak skvělé auto.

LMP1 - Rebellion Racing #13 (1:53,646 min.)

Alexander Imperatori: „V kvalifikaci jsme to měli trochu těžší než při dnešních dopoledních jízdách. Udělali jsme několik úprav v nastavení směrem pro závod a to se negativně projevilo v kvalifikaci. Povedlo se nám zajet dvě vyrovnaná kola a to nám zajistilo vítězství před Bykolles. Teď nemyslíme na vítězství, nejprve musíme dokončit závod. Spolehlivost je klíčem pro dobrý výsledek v celém šampionátu. Musíme dojet do cíle, to je ta pravá odměna pro naše chlapce v garáži.

Dominik Kraihamer: „Vypadá to, že není moc o co soutěžit, ale ByKolles jsou velmi blízko. Snažili jsme se zajet čisté kolo a to se povedlo. To bylo dobré pro kvalifikaci, ale musíme to potvrdit v závodě. Před kvalifikací jsme provedli nějaké změny pro závod, což nám v kvalifikaci trochu přitížilo. Další pozitivní věc je, že jsme v kvalifikaci využili pouze jedinou sadu pneumatik a to nám do závodu poskytuje určitou výhodu. ByKolles ztrácí pouze 9 desetin, takže je to do závodu stále otevřené a to je z pohledu konkurence a atraktivnosti závodu jen dobře.

LMP2 - Signatech Alpine #36 (1:55,892 min.)

Gustavo Menezes: „Tým odvedl skvělou práci. Doposud se nám v závodech dařilo, ale věděli jsme, že musíme zlepšit jízdu na jedno kolo. Letos nám to v kvalifikacích moc nejede. Zisk pole je umocněný tím, že se to povedo v domácím závodě. Nico můj dobrý čas potvrdil a podařilo se to.

Nicolas Lapierre: „Vůz je zde od počátku velmi rychlý. Letos se nám v závodech celkem dařilo, což ale v kvalifikacích moc neplatilo. Vypadá to, že jsme na to konečně přišli. Gustavo zajel výborné kolo a mně se podařilo to potvrdit. Těšíme se na zítřek, podmínky se budou lišit od těch, na které jsme doposud byli zvyklí, ale jsme dobře připraveni. Vypadá to dobře, ale hlavní úkol na nás čeká až zítra v závodě.

LMGTE Pro - Aston Martin #95 (2:04,610 min.)

Marco Sorensen: „Jsme opravdu velmi šťastní, je to třetí vítězná kvalifikace v řadě. Bude to zde trochu obtížnější, než v Mexiku. Mám dojem, že celé pole je srovnané v půl vteřině a to je velmi těsné, ale zároveň to slibuje atraktivní závod. Jsme rádi za vítězství.

Nicki Thiim: „Uvidíme zítra. Bylo to velmi těsné, ale všichni odvedli dobrou práci a podařilo se to. Máme dobrou rychlost. Do každého závodu se snažíme vymyslet něco nového a zatím se to daří. To nám přináší výhodu a posouvá nás to vpřed."

LMGTE Am - Aston Martin #98 (2:07,683 min.)

Paul Dalla Lana: „Při své jízdě jsem zaznamenal problém s kontrolou trakce a o to to bylo zajímavější. Nebylo to jako s Audi, které jede jako po kolejích.  Docela to klouzalo, ale povedlo se. Celý tým odvedl dobrou práci, chtěli jsme výsledek z Mexika potvrdit a takto jsme na nejlepší cestě.

Pedro Lamy: „Vůz byl dobře vyvážený. Trať byla pomalejší, než ráno a nám se nedařilo dosáhnout stejných časů. Ale podmínky byly pro všechny stejné. Podařilo se mi zajet dobré kolo, potom Paul odvedl fantastickou práci a to nám zajistilo pole.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Austin - ohlasy jezdců po kvalifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

WEC: Dánský tým Young Driver AMR překvapivě končí, titul obhajovat nebude - anotačno foto

WEC: Dánský tým Young Driver AMR překvapivě končí, titul obhajovat nebude

IMSA: Marino Franchitti se po odchodu z Fordu vrací na scénu - anotačno foto

IMSA: Marino Franchitti se po odchodu z Fordu vrací na scénu

WEC: Vývoj nového prototypu BR1 postupuje podle plánu - anotačno foto

WEC: Vývoj nového prototypu BR1 postupuje podle plánu

Vítěz 24h Le Mans Danny Watts oznámil, že je homosexuál - anotačno foto

Vítěz 24h Le Mans Danny Watts oznámil, že je homosexuál

Hyundai míří na okruhy - anotačno foto

Hyundai míří na okruhy

FE: Di Grassi potrestán za včerejší přestupek, umístění mu však zůstává. Zavání to dvojím metrem, tvrdí rozezlený Piquet - anotačno foto

FE: Di Grassi potrestán za včerejší přestupek, umístění mu však zůstává. Zavání to dvojím metrem, tvrdí rozezlený Piquet

WEC: Ferrari vybralo náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho - anotačno foto

WEC: Ferrari vybralo náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho

reklama
reklama

Doporučujeme

Na testování v Sebringu míří 34 aut, prototypy DPi budou muset zpomalit

Na testování v Sebringu míří 34 aut, prototypy DPi budou muset zpomalit

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Evropa je Mekka závodů cestovních vozů, říká Američan August MacBeth, čím ho ohromil Octavia Cup?

  2. LE MANS: Rubens Barrichello míří do Le Mans

  3. Jann Mardenborough povýšil do elitní třídy Super GT

  4. Na testování v Sebringu míří 34 aut, prototypy DPi budou muset zpomalit

  5. Rinaldi Racing bude opět bojovat o nejvyšší příčky v Blancpain GT

  6. FE: Di Grassi potrestán za včerejší přestupek, umístění mu však zůstává. Zavání to dvojím metrem, tvrdí rozezlený Piquet

reklama