DISKUZE K ČLÁNKU "Taje jako kostka ledu na slunci." Uhájí Renault svůj náskok před Haasem? Rozhodnou motory

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul tvrdí, že očekával rychlé stahování jejich náskoku Haasem, který měl v posledních závodech velmi rychlé auto a z posledního víkendu si odvezl dalších 10 mistrovských bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Taje jako kostka ledu na slunci." Uhájí Renault svůj náskok před Haasem? Rozhodnou motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 29.08.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 28.08.2018 09:18
Mají plně konkurenceschopný motor a ta ztráta… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 28.08.2018 08:44
Je zajímavé, že ze začátku to vypadalo na to, že… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 28.08.2018 08:58
Taky se divím. Vždyť mají konkurenceschopný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.225.XXX
    Haas rozhazoval body plnými hrstmi, ať už to bylo zásluhou týmu nebo jezdců. Abiteboul má pravdu (a překvapil mne tím, že to přiznal) v tom, že Renault je na 4. místě v PK dost po haluzi a že jim nezbývá nic jinýho, než bránit pozici, na které se ocitli ani sami netuší jak. Mají štěstí, že Indiáni se vyautovali a musí jen doufat, že Haas bude pokračovat v rozdávání bodů soupeřům. Protože v souboji na férovku to pro Renault dobře nevypadá.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Poslední závody v podání továrního týmu R jsou tragédie. Motor měl byt min o 20 ps jinde a jak vidno, Ferrari motorově vládne. FI není špatná, ale na R mít nebudou. Možná v Monze, ale dal moc nikde ne. Haas je pekelně rychlý již od Austrálie a nebýt jejich amaterizmu v prvním zavode, už by byli v PK 4. No nic hoši. Je potřeba opravdu zamakat! Místo stahování TOP 3 tady reálně hrozí 6. Místo v PK a to je ve 3. roce na tovární tým ostuda! Myslím, ze ještě v GP Kanady na tom byla PJ R ve srovnání s M a F (hlavně F) o dost lépe, ale další specifikace posílají PJ R na boj s Hondou, ne s F a M... pevne doufám, ze ve Viri s Budkowskym jedou 24h nonstop, jinak hrozí ostuda! Z aktuální práce R jsem dost zklaman. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Zase tak špatné to nebude, šesté místo není reálné. Hlavně teda z důvodu toho, že nová FI jede oficiálně od nuly, ale i kdyby nejela, tak si myslím, že Renault by nepřekonali.
      Ale souboj s Haasem bude zajímavý. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Zatím od Haasu dostávají v kvalifikaci pul sekundy. V závodě byli nastejno, ale to už taky přestává platit. Bude hodně těžké udržet se před Haasem. Snad v aero oddělení v Enstone něco vymyslí, protože ve Viri dělají prd 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Je zajímavé, že ze začátku to vypadalo na to, že na 4. a 5. místě budou bezpečně Rencek a Mclaren. Teď Haas konečně zabral a je to znát. A FI nebýt nesmyslné diskvalifikace tak má dokonce ještě o bod víc než Haas! Neuvěřitelné!
    Forza Haas!! 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      193.165.236.XXX
      Taky se divím. Vždyť mají konkurenceschopný motor, který je v okně. Tak s ním jde přece vyhrávat. 12
      RB prý nevyhrává jen kvůli slabému šasi, tak by jim měl Cyril ukázat, jak se to dělá. 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Mají plně konkurenceschopný motor a ta ztráta taky nesouhlasí 12

        Prohrávat s Béčkovým týmem, není to trochu ostuda? 13

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        No, je to trošku jinak, v prví třetině šampionátu byla PJ R rozhodně v okně, ale další vývoj sezóny ukazuje na velmi dobrou práci na PJ a na šasi u M a F (F hlavně). Takže PJ R již není mezistupeň mezi H a F a M, ale je na úrovni H, toť můj tip... a popravdě se mi práce motorářů R poslední půl rok vůbec nelíbí. Ty to možná budeš vědět... nevíš, jak je to s konceptem PJ? Co vím, tak revolční koncept rozdělit turbo a MGU-H přinesl Mercedes, poté ho zkopírovalo Ferrari a před 2mi lety i Honda. Co vím, tak R jako jediný používá stále MGU-H a turbo u sebe, nebo to taky okopírovali jako ti ostatní? Nevíš k tomu víc Miku? Nebo snad Petr by mohl přinést nějaké info tímto směrem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Slaby.odvarek

          Slaby.odvarek

          185.73.102.XXX
          Ja mam za to nebo jsem myslel že Ferrari ma svůj koncept motoru a že též ma turbo a mgu-h u sebe ale nevím možná by to mohl někdo kvalifikovaný vysvětlit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          46.135.72.XXX
          Pokud vím, tak Honda má podobný jak Mercedes, Renault podobný Ferrari. Ale Petr bude vědět víc.
          A s oknama už jdi někam. Prostě RB ztrácí průměrně kolem 0,5s na kolo jen díky motoru. Tedy každý závod kolem půl minuty. Zbytečně. Tečka.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Poslední závody souhlas. Nejsou v oknu. To, ze v něm ale letos byli v úvodu sezóny je nepopiratelné.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.70.XXX
              Žádný okno neexistuje. Každý závod kvůli motoru ztrácí. Každý závod!!! Kolem 30s za závod. Že v Monaku je ta ztráta tak malá, že jsou přesto nejrychlejší, na tom nic nemění.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.225.XXX
      To teda nevypadalo. McLaren byl marnej od začátku a Alonso reálně jezdil když dobře, tak někde na hranici desítky. Že se mu dařilo sbírat víc než občas ojedinělý bodík bylo dílem díky jeho schopnostem, dílem díky chybám soupeřů a dílem díky náhodě - ale výkonnost McLarenu v tom roli nijak moc nehrála.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama