DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky

Aston Martin nabral několik lidí se zkušenostmi z F1 a pokračuje ve vyhodnocování svého vstupu do tohoto šampionátu jako dodavatel motorů. Ty zřejmě budou i po roce 2021 obsahovat MGU-H.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 18.10.2017 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 16.10.2017 09:46
Nedávno se uvádělo, že pro zachování MGU-H je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Na mne to spíše působí tak, že někdo vytvoří nějakou větší Alianci ohledně motorů.Tipl bych si, že majitelé F1 nejsou uplně rádi, že prim hrají automobilky a že jsou na nich závislý.Určitě si přejí vyváženost, to jest aby tam bylo více výrobců a nebyli jen v područí automobilek a jejich zájmů, které jak rychle začali, mohou skončit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Nedávno se uvádělo, že pro zachování MGU-H je hlavně i Renault. Takže když to shrneme, všichni mluví o zjednodušení a zlevnění jednotek, ale přitom chtějí vše nechat při starém 12
    F1 má být něco extra, má to být technická špička, tak proč se vracet o několik let, možná desetiletí zpět a dělat obyč motory, když je tu dnes technicky zajímavý motor?
    Osobně se mi moc nelíbí ani ta standardizace některých dílů 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ono se snaze automobilek nelze moc divit. Pokud jsou pravidla na PU nastavena tak, že je definován objem motoru, počet a úhel válců, plnící tlak turbodmychadla a maximální zisk z MGU-K, tak fakticky jediným rozdílovým prvkem kde můžou motoráři prodat svou invenci je právě MGU-H.

      A pokud to vezmeme čistě technologicky, je využití tepla výfukových plynů tak zajímavá a pokroková myšlenka, že plně chápu, že se toho nechtějí vzdát. A první vůz s touto technologií jde již do malosériového prodeje.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Ja se automobilkam nedivim. Spise me stve jak rikam ta standardizace, definován objem motoru, počet a úhel válců, plnící tlak turbodmychadla a maximální zisk z MGU-K,...Osobne bych dal radsi prednost standardizaci ale jinych parametru. Treba vahy MGU-K, atd. Aby museli vyrobci resit ucinnost u vsech komponent. k cemu je mi standardizovany uhel mezi valci?
        Zajimave je, ze se snazi resit objem valcu, pocet valcu atd, kdyz maji jasne danou spotrebu, tzn. maximalni prutok a mnozstvi paliva na zavod. Ja bych jim dal prave dnes volnost, aby museli resit jen ucinnost a omezil vse jen tak, aby se vse tocilo kolem ucinosti. Bylo by zajimave sledovat jak by se s tim jednotlivy vyrobci popasovali, jake novinky by vyrobci predstavovali 12

        Jinak jsem zvedav na nove vyrobce, ale pochybuji, ze do toho nekdo pujde. Mozna tak az v roce 2021, kdy preci jen bude dost casu na vyvoj a nebudou nejake drobnosti potreba resit na rok, ci dva.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nevím, ale ono moc času nezývá a nikdo nový o sobě nedává vědět. Aby to nakonec nedopadlo jako s Hondou, kdy se taky kasali a jejich současné výsledky jsou více než rozpačité.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            178.255.168.XXX
            Aston pretahl lidi, o ktere "jiste" Ferrari stalo. Zatim spousta reci a nic. Ten kdo rekne ze do F1 vstoupi, tak predpokladam, ze od zverejneni utece jeste hodne vod. Takze jestli pristi rok nekdo rekne, ze vstupuje do F1, tak tak 3 roky vyvoje a testu, jinak to bude podobne jako s Hondou. Ta predpokladam nechtela dlouho otalet a chtela vyvijet za pochodu, coz se neukazalo jako idealni.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Vybudování továrny a týmu je dlouhodobá záležitost. Pokud by chtěli vstoupit do F1 v roce 2021, už by měli začít dělat na motoru a oni zatím akorát shánějí lidi. Podle mě to nemají šanci stihnout a celá kauza je asi jen hezká "kachnička" zvaná novinářská. Ale možná by se k tomu mohli vyjádřit lidé, kteří vědí mnohem více než já.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama